hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > نتانیاهو در کشتار انسان‌ها به جایی رسیده که هیتلر به او حسادت می‌کند!

نتانیاهو در کشتار انسان‌ها به جایی رسیده که هیتلر به او حسادت می‌کند!

رئیس‌جمهور ترکیه می‌گوید اسرائیل به طور بی‌سابقه‌ای در غزه شهروندان فلسطینی را کشته است و نتانیاهو در کشتار گروهی انسان‌ها به جایی رسیده است که هیلتر به او حسادت می‌کند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، ظهر امروز (یکشنبه) که درباره روابط یونان و ترکیه سخن می‌گفت، به تحولات در فلسطین اشغالی نیز اشاره کرد.

به گزارش فارس و براساس گزارش خبرگزاری «آناتولی»، اردوغان گفت: «حماس با آتش‌بس موافقت کرده است؛ اما اسرائیل آتش‌بس نمی‌خواهد. اسرائیل برای آنکه کل غزه را اشغال کند، بهانه‌تراشی می‌کند.»رئیس‌جمهور ترکیه همچنین در ادامه اضافه کرد: «نتانیاهو در کشتارگروهی انسان‌ها به جایی رسیده است که هیلتر به او حسادت می‌کند.»

مقامات اسرائیل و ترکیه طی جنگ غزه چندین بار به یکدیگر حمله لفظی کرده‌اند. اردوغان پیشتر نیز «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل را به دلیل ارتکاب جنایات جنگی در غزه چند بار او را «قصاب غزه» و «هیلتر» خوانده است.«یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه اسرائیل نیز در پاسخ به اردوغان بارها به او حمله کرده و اخیرا نیز تصویری فتوشاپی از اردوغان منتشر کرد و در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت که او سودای احیای امپراتوری عثمانی را در ذهن می‌پروراند.از سوی دیگر، وزارت بازرگانی ترکیه اخیرا اعلام کرده است که دادوستدهای این کشور و رژیم اسرائیل به طور کلی خاتمه یافته است. با این حال، روزنامه «تایمزاسرائیل» به‌تازگی در گزارشی به نقل از روزنامه «گلوبز بیزنس» خبر داد ترکیه علی‌رغم اعلام توقف دادوستد با اسرائیل اجازه ارسال مصالح ساختمانی به فلسطین اشغالی را داده است.

منبع: etemadonline-660044

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد