hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دستگیری مجرم سابقه‌دار به جرم سرقت موبایل 40 تهرانی

دستگیری مجرم سابقه‌دار به جرم سرقت موبایل 40 تهرانی

مجرم سابقه‌دار که در مناطق مختلف تهران اقدام به گوشی‌قاپی می‌کرد، دستگیر شد.

مجرم سابقه‌دار که با همدستی فردی دیگر 40 فقره موبایل‌قاپی انجام داده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با وقوع موبایل‌قاپی‌های سریالی از شهروندان در سطح معابر تهرانپارس، شریعتی، پاسداران و خاک سفید، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند سرقت‌ها توسط 2 مرد جوان و سابقه‌دار صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از مالباختگان در جریان تحقیقات گفت، در محله قلهک مشغول پیاده‌روی و صحبت کردن با تلفن بودم که ناگهان ترک‌نشین یک موتورسیکلت آیفون 13 پرو مکس من را قاپید و خیلی زود به همراه همدستش متواری شدند.

سردار گورزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها افرادی سابقه‌دار هستند و با یک موتورسیکلت دست به این سرقت‌ها زده‌اند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم با  اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه یکی از متهمان را در شرق تهران شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: متهم در جریان تحقیقات به 40 فقره  سرقت موبایل‌قاپی از شهروندان اعتراف کرد و  مالباختگان در مواجه حضوری وی را به عنوان سارق تلفن‌های همراه خود شناسایی کردند.

سردار علی ولیپور گورزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم  پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات برای  دستگیری همدست وی ادامه دارد.

 

منبع: etemadonline-660037

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد