hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > حضور نمایندگان کشورهای آسیایی به برند تجاری اصفهان کمک می‌کند

رئیس کمیسیون توسعه صادرات و مدیریت واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان:

حضور نمایندگان کشورهای آسیایی به برند تجاری اصفهان کمک می‌کند

عضو هیئت نمایندگان و رئیس کمیسیون توسعه صادرات و مدیریت واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان پیرامون اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)؛ گفت: در آسیا کمتر مجمعی را می‌توان یافت که تعداد زیادی از کشورهای آسیایی عضو آن باشند دراین‌رابطه ACD نقش ارزنده‌ای در گفتگوی بین کشورها به عهده گرفته است.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی اجلاس، فرشته امینی عنوان کرد: هر نشست و برخاستی با هر هدفی برگزار شود هنگامی که بخش خصوصی به آن اضافه شود قطعاً می‌تواند نقش تجاری و اقتصادی بیشتری از خود به نمایش بگذارد.

امینی ادامه داد: فرصت‌های تجاری سرمایه‌گذاری و اقتصادی کشور از دو ماه گذشته طی فراخوان‌های مختلف از سراسر کشور جمع‌آوری‌شده و طرح‌های توجیهی آنها آماده شده و با جزئیات کامل در پنل تخصصی به کشورهای عضو معرفی شد.

او تأکید کرد: اعتقاد داریم هر رفت‌وآمدی به هر دلیلی وقتی که کشورهای آسیایی یا مهمانان خارجی امکانات و فضاهای ایران را شاهد باشند به‌شدت بر برند تجاری ایران و اصفهان اثر دارد و پس از آن می‌تواند اتفاقات تجاری مطلوبی را رقم بزند.

امینی تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان اصفهان از دو ماه پیش از اجلاس انسجام خوبی در برنامه‌ریزی برای این رویداد داشت و ارکان استان همچون استانداری و وزارت امور خارجه همکاری مطلوبی داشتند و همین موضوع سبب شد به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد