hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > میزبانی از کشورهای آسیایی مبادلات تجاری ایران را رونق می‌دهد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد:

میزبانی از کشورهای آسیایی مبادلات تجاری ایران را رونق می‌دهد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد گفت: قطعا کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا در حوزه اقتصاد بین‌الملل موثر هستند؛ بنابراین با میزبانی رویدادهای مختلف تلاش می‌کنیم با انزوای بین‌المللی ایران مبارزه کنیم.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی اجلاس، مجتبی دستمالچیان اظهار کرد: بسیاری از کشورها سعی می‌کنند ایران را در انزوا قرار دهند تا تبادلات و فعالیت‌های اقتصادی به نحو شایسته‌ای انجام نشود. او با تاکید بر لزوم تلاش و مبارزه برای شکست این انزوا، افزود: تشکیل مجامعی مانند اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا، علاوه بر تحقق این امر باعث رونق مبادلات تجاری بین بخش خصوصی کشورها می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یزد تصریح کرد: باتوجه‌به مسائلی که پیرامون کشور ما وجود داشت، استقبال خوبی از این اجلاس شده بود و جلسات نیز خوب و مثمرثمری در این اجلاس برای اعضا برگزار شد.

او ادامه داد: یزد به‌عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا انتخاب شده و یک ماه پیش نیز میزبان رویدادی دراین‌خصوص با دعوت از وزرای گردشگری آسیا بود.

دستمالچیان خاطرنشان کرد: قطعا کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا در حوزه اقتصاد بین‌الملل موثر هستند؛ بنابراین با میزبانی رویدادهای مختلف تلاش می‌کنیم با این انزوا مبارزه کنیم.

او ابراز امیدواری کرد که روابط سیاسی خوب حاکم میان کشورهای آسیایی به حوزه اقتصادی نیز منتقل شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد