hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فصل دوم سریال Shogun در راه است؟

فصل دوم سریال Shogun در راه است؟

طبق گزارش‌ها، احتمال ساخت فصل دوم سریال Shogun محصول شبکه FX بسیار بالا است.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که احتمال تمدید سریال Shogun شبکه FX برای فصل دوم بسیار بالا است. منابع موثق می‌گویند هیرویوکی سانادا، ستاره و تهیه‌کننده این سریال قراردادی امضا کرده است که طبق آن، در صورتی که شبکه FX موانع متعدد پیش روی ساخت فصل دوم این سریال را پشت سر بگذارد، سانادا به این پروژه بازخواهد گشت. به عبارت دیگر، اگر FX به‌طور رسمی به ساخت فصل دوم چراغ سبز نشان دهد، سانادا بار دیگر در این نقش ظاهر خواهد شد.

بااین‌حال منابع موثق تاکید می‌کنند که موانع دیگری نیز بر سر راه تمدید سریال شوگون وجود دارد که FX و جان لاندگراف، مدیرعامل این شبکه در حال تلاش برای حل آن‌ها هستند. هنوز هیچ مقام رسمی‌ای از شبکه FX در این خصوص اظهارنظر نکرده است. Shogun که به‌عنوان یک سریال کوتاه معرفی شد، پرهزینه‌ترین سریال داستانی در تاریخ شبکه FX به حساب می‌آید. این شبکه سال‌ها زمان صرف توسعه این سریال کرده است که براساس رمان پرفروشی با همین نام اثر جیمز کلاول در سال ۱۹۷۵ ساخته شده است.

هیرویوکی سانادا در در نقش ارباب یوشی توراناگا در سریال shogun

پیش از اینکه سریال کوتاه دیگر با اقتباس از این رمان با بازی ریچارد چمبرلین در سال ۱۹۸۰ از شبکه NBC ساخته بود و سریال شوگون دومین اقتباس این رمان است. اولین قسمت از سریال Shogun در مجموع ۹ میلیون بازدید جهانی در پلتفرم‌های هولو، دیزنی پلاس و استار پلاس به‌دست آورد. دیزنی در ماه مارس اعلام کرد که این آمار بهترین آمار افتتاحیه جهانی تا به امروز برای یک سریال داستانی که براساس یک مجموعه شناخته‌شده نیست، بوده است.

درحالی‌که زمان حضور در جوایز امی در تاریخ ۹ ماه می (۲۰ اردیبهشت) به پایان رسید، گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت سریال Shogun برای فصل دوم قوت گرفته است. هنوز مشخص نیست که آیا FX این سریال را در بخش سریال کوتاه یا درام به امی معرفی کرده است. FX همچنین سریال Feud: Capote vs. the Swans ساخته رایان مورفی را دارد که به احتمال زیاد در بخش سریال‌های کوتاه با دیگر آثار رقابت خواهد کرد. پس از پایان سریال پرمخاطب Succession، بخش سریال‌های درام هنوز رقبای مشخصی ندارد.

جان لاندگراف، مدیرعامل شبکه FX، در مصاحبه‌ای با هالیوود‌ریپورتر در ماه فوریه گفته بود که در صورت موفقیت سریال Shogun، به ساخت برنامه‌های پرهزینه بیشتری فکر می‌کند. جاستین مارکس، خالق سریال Shogun در مصاحبه‌ای با هالیوود‌ریپورتر پس از پخش قسمت پایانی این سریال گفته بود: «اگر داستانی داشته باشیم یا اگر بتوانیم داستانی پیدا کنیم، به ساخت فصل دوم علاقه‌مندیم. اما فکر نمی‌کنم کسی بدون نقشه راه و برنامه‌ریزی دقیق بخواهد ریسک کند.

تودا ماریکو در کنار جان بلک ثورن در سریال shogun

همچنین مسئله اصلی این است که آیا مخاطبان خواهان فصل‌های بیشتر هستند؟ اما مسئله دیگر این است که چطور می‌توانیم حتی به پای کتاب برسیم، چه برسد که از آن فراتر برویم؟ چطور می‌توانیم به نقشه راهی که جیمز کلاول ترسیم کرده است، برسیم؟ من نمی‌دانم که آیا این امکان‌پذیر است یا نه. حتی نمی‌دانم که آیا خود کلاول هم می‌توانست این کار را انجام دهد یا نه. شاید به همین دلیل است که او به سراغ کتاب‌های دیگر رفت، چون می‌دانست چه کاری انجام داده است.»

هیرویوکی سانادا هم در مصاحبه‌ای پس از پخش قسمت پایانی به این موضوع اشاره کرد: «از همان ابتدای فیلم‌برداری درباره ادامه داستان صحبت می‌کردیم، اما چه کسی می‌داند چه اتفاقاتی در انتظار است؟»

منبع: zoomg-368430

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد