hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > احداث یک آرامستان جدید در شرق پایتخت

احداث یک آرامستان جدید در شرق پایتخت

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: نقطه‌یابی‌های احداث آرامستان انجام شده اما تا با مالک توافق کامل حاصل نشود این نقاط قابل اعلام نیست البته زمینی در شرق تهران تقریبا توافق نهایی آن حاصل شده است.

به گزارش شبکه شرق، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: ۴ نقطه برای احداث آرامستان در نظر گرفته شده که یک نقطه در شرق تهران قطعی شده است.

امروز همزمان با یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار، مراسم افتتاح ۴ بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲،۶،۹ و ۱۱ با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران، موسوی شهردار منطقه ۱، و مسعود نصرتی شهردار منطقه ۲۲ انجام شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران امروز در این مراسم یا بیان اینکه همزمان با منطقه ۲۲، در مناطق ۶،۹و ۱۱ هم ۳ بازار میوه و تره بار افتتاح شد، گفت: انشالله تا پایان سال ۴۰ بازار میوه و تره بار با معماری ایرانی و اسلامی افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: در میادین میوه و تره بار با رفتار خوب باید با شهروندان برخورد شود و کیفیت و قیمت محصولات نیز باید مطلوب باشد.

نظری در خصوص شرایط احداث میادین تصریح کرد: شهرداران مناطق نیاز سنجی محلی را انجام می‌دهند و با سازمان میادین تعامل می‌کنند البته ظرفیت زمین و موضوعات دیگر در احداث میادین و میوه تره مؤثر است.

نظری در مورد رود دره فرحزاد هم گفت که بزودی این پروژه افتتاح خواهد شد.

 

منبع: sharghdaily-930155

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد