hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس در امنیت کامل برگزار شد

وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس در امنیت کامل برگزار شد

وزیر کشور گفت: امروز کار نیمه‌تمام انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.

به گزارش شبکه شرق، وزیر کشور گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با همکاری و حماسه‌آفرینی مردم در اوج سلامت، امنیت و دقت و با مشارکت خوب مردم و در فضایی رقابتی برگزار شد.

احمد وحیدی در نشست خبری پس از پایان مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امروز کار نیمه‌تمام انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان رسید،افزود:انتخابات یک نقطه بسیار روشن در تاریخ جمهوری اسلامی برای تحکیم مردم‌سالاری دینی در دوران انقلاب اسلامی است و اکنون شاهد دوره جدیدی از آن هستیم.

وی تصریح کرد: این انتخابات با همکاری و حماسه‌آفرینی مردم در اوج سلامت، امنیت و دقت و با مشارکت خوب مردم و در فضایی رقابتی برگزار شد که برخلاف خواست دشمن بود تا مسائل امنیتی در حوزه فیزیکی و هم سایبری ایجاد کنند، اما با دقتی که وجود داشت تمام آن نقشه‌ها نقش بر آب شد.

وزیر کشور ادامه داد: در حوزه امنیت و سلامت با استانداردهای بالا عمل شد و امانتداری خوبی نسبت به آرا مردم صورت گرفت. حضور مردم در این انتخابات باوجود توطئه‌ها ، دروغ‌ها و اقدامات دشمنان بسیار قابل توجه بود و که برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی رقم زدند.

وحیدی افزود: همیشه در انتخابات مرحله دوم اینطور معمول بوده که میزان مشارکت کمتر شده است اما در این مرحله از مرحله دوم نسبت به دور قبل مشارکت بیشتری - حدود ۶ درصد - رخ داد.

وزیر کشور ادامه داد: این انتخابات به خوبی به نهایت رسید و امروز می‌توانیم ادعا کنیم که این امانت را با کمال بی‌طرفی، صداقت و مراقبت ضوابط قانونی حفظ کردیم. تلاش کردیم در این انتخابات مبتنی بر قانون جدید، کارها به صورت مستمر و دقیق دنبال شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در هشت حوزه انتخابیه، گفت: یکی از اقدامات مهم در این دوره از انتخابات این بود که نتایج آرا با سرعت و دقت به اطلاع مردم رسید و توانستیم‌ با همکاری ستاد انتخابات کشور این اقدام را به نتیجه برسانیم.

وحیدی ادامه داد: انسجام، همبستگی و وفاق اجتماعی جزو دستاوردهای این انتخابات بود که امیدواریم بعد از تشکیل مجلس جدید نیز در راه رسیدن به اهداف انقلاب از آن بهره‌گیری شود.

وزیر کشور اضافه کرد: اعتبارنامه‌های نمایندگان از سوی وزارت کشور صادر شده و تا قبل از شروع مجلس جدید به دست منتخبان خواهد رسید.‌

منبع: sharghdaily-930167

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد