hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > وجوه پرداختی والدین بابت سرویس مدارس در حساب مدرسه حفظ می‌شود

وجوه پرداختی والدین بابت سرویس مدارس در حساب مدرسه حفظ می‌شود

انجمن اولیاء و مربیان، بخشنامه ساماندهی سرویس حمل‌ونقل دانش آموزان در سال تحصیلی 99-1398 را به استان‌ها ابلاغ کرد.

 در راستای شفاف‌سازی عملکرد مالی مدارس و تأمین رضایت خاطر خانواده‌ها در حوزه حمل‌ونقل دانش آموزان، از سوی مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان، بخشنامه ساماندهی سرویس حمل‌ونقل دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد.
در متن این بخشنامه آمده است: در اولین فرصت کارگروه ماده 18 شهرستان/استان تشکیل شود و در مورد زمان انقضای مدت قرارداد فی‌مابین پیمانکاران و آموزش‌وپرورش در سال تحصیلی 99-1398 تصمیم‌گیری شود.
در ادامه نیز تاکید شده است: با توجه به تداوم تعطیلی مدارس از ابتدای سال 99 تاکنون، مدیران مدارس از دریافت مبالغ بابت حمل‌ونقل دانش آموزان خودداری کنند و وجوه پرداختی آن دسته از والدین که تعهدات مالی خود را پیش‌از این تسویه کرده‌اند در حساب مدرسه حفظ شود تا پس از تعیین و اعلام پایان سال تحصیلی 99-1398 با توجه به مدت روزهایی که خدمات حمل‌ونقل به دانش آموزان ارائه‌ شده است با رعایت ترکیبات قراردادی تسویه نهایی صورت پذیرد.
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، این بخشنامه می‌افزاید: گزارش اقدامات، نحوه نظارت و فعالیت‌های آن استان در حوزه ارائه خدمات حمل‌ونقل در حوزه شهری و روستایی به دانش آموزان تا 13 خردادماه 99  به دفتر انجمن اولیا و مربیان اعلام شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد