hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > خبر اختصاصی از دستگیری متهم به قتل «زهره فکور صبور»؛ نقش «م.ن» در مرگ بازیگر زن سینما چه بود؟/ عکس

خبر اختصاصی از دستگیری متهم به قتل «زهره فکور صبور»؛ نقش «م.ن» در مرگ بازیگر زن سینما چه بود؟/ عکس

جزئیاتی جدید از دستگیری «م.ن» متهم به قتل زنده‌یاد «زهره فکور صبور» و اتهامات این فرد در این پرونده و چند پرونده شکایت دیگر اعلام شده است.

به گزارش شبکه شرق، وکیل «زهره فکور صبور»، امروز «چهارشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳»، از دستگیری «م.ن»، به اتهام قتل این بازیگر سینما و تلویزیون خبر داد.

خبرگزاری تسنیم، جزئیاتی اختصاصی از دستگیری متهم به قتل زنده‌یاد «زهره فکور صبور» منتشر کرده است.

خبرگزاری تسنیم در این باره نوشت:

«مرد جوانی که متهم است از مرحومه زهره فکور اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده در یک قهوه‌خانه بازداشت شد.

اردیبهشت ماه امسال، رسیدگی به پرونده مرد جوانی با اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از خانم مرحومه زهره فکور صبور در دستور کار بازپرس شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که مرد جوان با شگرد‌های خاص خود متهم است از خانم مرحومه «زهره فکورصبور» با تهدید و اخاذی اقدام به کلاهبرداری کرده است و این فرد شکات دیگری در این زمینه نیز دارد.

با توجه به حساسیت موضوع و به دنبال دریافت این اطلاعات مهم، ماموران پلیس، مخفیگاه مرد جوان را در یک قهوه‌خانه، واقع در مرکز غرب تهران، شناسایی کردند؛ سپس با دستور قضایی، او را به اتهام اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از مرحومه زهره فکور صبور و شکات دیگر بازداشت کردند.

اتهام قتل یا ترغیب به خودکشی در پرونده متهم مطرح نیست و وی صرفاً به‌‌خاطر اتهام  اغفال، تهدید، اخاذی و کلاهبرداری با دستور قضایی دستگیر شده است.

متهم در حال حاضر در بازداشتگاه است و فردا صبح برای تفهیم اتهام و سیرمراحل قانونی پرونده به  دادسرای فرهنگ و رسانه اعزام خواهد شد.»

توضیحات وکیل پرونده مرگ «زهره فکور صبور»

حسین شاهرخی، وکیل زهره فکور صبور با اشاره به خبر منتشرشده درباره‌ دستگیری فرد متهم به قتل این بازیگر جوان سینما و تلویزیون گفت: بعضی جزئیات پرونده اخلاقی و محرمانه است و شامل تهدید، اخاذی از خانم فکور صبور است.

حسین شاهرخی گفت: فرد متهم به قتل زهره فکور صبور، امروز «چهارشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳»، از محلی که در آن مخفی شده بود، در یک عملیات فریب، دستگیر شده است.

او با بیان اینکه «برخی جزئیات پرونده اخلاقی و محرمانه‌ است» گفت: این موارد شامل تهدید و اخاذی از زهره فکور صبور بوده است.

شاهرخی افزود: «احتمالا تعداد شاکیان فرد متهم به قتل زهره فکور صبور بیشتر از چیزی‌ است که پیش‌بینی می‌کنند.»

حسین شاهرخی، وکیل مدافع پرونده مرگ مشکوک مرحوم «زهره فکور صبور» در یکی از صفحات مجازی خود نوشت: «پس از انتشار خبر محکومیت فرد مرموز در پرونده مرحوم زهره فکور صبور، به لطف پروردگار، طی عملیات ویژه مامورین خدوم نیروی انتظامی، «م.ن» ظرف ۲۴ ساعت در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.»

او ادامه داد: «ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی، از تمام کسانی که از این فرد شکایت یا ادعایی دارند، درخواست می‌شود ظرف ۴۸ ساعت آینده به کلانتری ۱۲۹ جامی و یا دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه نمایند.»

قاتل زهره فکور صبور

منبع: sharghdaily-929919

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد