hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > لزوم ساماندهی وضعیت اقامت ۱۰۰۰ تبعه افغانستانی جلین

رئیس شورای اسلامی شهر جلین تاکید کرد:

لزوم ساماندهی وضعیت اقامت ۱۰۰۰ تبعه افغانستانی جلین

رئیس شورای اسلامی جلین با بیان اینکه این شهر‌ در موقعیتی ایده‌آل و در مسیر جاده ترانزیتی شمال به شمال شرق واقع شده است، افزود: تلاش می‌شود زیرساخت‌های این شهر ارتقا یابد.

علیرضا پایین‌محلی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه "جلین" در سال ۱۳۸۷ به شهر ارتقاء یافت، اظهار کرد: بالغ بر ۱۳۳.۸ هکتار وسعت این شهر بوده و حدود ۹ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد حدود هزار نفر از اتباع کشور افغانستان هستند.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی و ساماندهی وضعیت اقامتی این اتباع توسط متولیان که حضور مجاز یا غیرمجاز دارند از الزامات است، ادامه داد: حضور این تعداد اتباع نیازمند ارائه خدمات مختلف اقامتی و معیشتی بوده و در صورت داشتن اطلاعات تکمیلی می‌توان برای ارائه خدمات آنها برنامه‌‌ریزی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر جلین با اشاره به جایگاه ارزشمند و رفیع ورزش در این خطه، افزود: ورزشکاران سرشناسی در رشته‌هایی چون کبدی، فوتبال، کشتی و دیگر رشته‌ها نیز در این خطه فعال هستند و افتخار کسب می‌کنند.

وی فضای آموزشی شهر جلین را مناسب عنوان کرد و گفت: در کمال تعامل و همدلی مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع می‌کنیم تا شهری باصفا داشته باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد