hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > رشد سه برابری بودجه شهرداری جلین/ آغاز عملیات احداث ساختمان شهرداری بزودی

شهردار جلین خبر داد:

رشد سه برابری بودجه شهرداری جلین/ آغاز عملیات احداث ساختمان شهرداری بزودی

شهردار جلین با بیان اینکه از رشد سه برابری بودجه شهرداری جلین خبر داد و افزود: از همه ظرفیت‌ها برای عمران و آبادانی شهر استفاده می‌کنیم.

حسن احمدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه شهر جلین مردمی باصفا دارد، اظهار کرد: همه خدمات مربوط به شهرداری در حوزه‌های مختلف با احساس مسئولیت و همدلی در حال انجام بوده و موانع و مشکلات نیز مرتفع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حرکت به سمت کسب درآمد را از اولویت‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر است، افزود: شهرداری جلین با ۵۴ نفر نیرو با همه توان در حال خدمات رسانی است.

شهردار جلین بودجه شهرداری را در سال گذشته ۱۱ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده، این رقم در سال‌جاری به ۳۳ میلیارد تومان افزایش یافته است که رشد سه برابری دارد.

وی از اجرای پروژه فیبر نوری در همه مناطق شهر خبر داد و اضافه کرد: احداث زمین چمن مصنوعی، سالن ورزشی و دیگر پروژه‌های شهری نیز با همه توان در دستور کار قرار گرفته است.

احمدی اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا را از مهمترین برنامه‌های در دست اجرای شهرداری دانست و تصریح کرد: باید زیرساخت‌های این طرح توسط شهرداری اجرا و با فرهنگ‌سازی شهروندان نقش خود را در این زمینه ایفا کنند‌.

وی با اشاره به اینکه شهر خوب با شهروندان خوب ایجاد می‌شود، توضیح داد: ساختمان شهرداری جلین نیز به هیچ عنوان در شان این شهر نبوده که با پیگیری‌های به عمل آمده و تصویب چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز در آینده‌ای بسیار نزدیک عملیات احداث ساختمان نیز آغاز می‌شود.

امتیاز: 4 (از 2 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد