hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > کسب رتبه عالی ۲۰ شهرداری شهرهای گلستان

معاون استاندار گلستان خبر داد:

کسب رتبه عالی ۲۰ شهرداری شهرهای گلستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان از افزایش چهار برابری اعتبارات استان گلستان طی دو سال نخست دولت نسبت به مدت مشابه دولت قبل خبر داد و افزود: تلاش دولت ارتقای شاخص‌ها در استان گلستان است.

سید مهدی مهیایی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: آنچه را که دولت سیزدهم در توان دارد برای ارتقای شاخص‌ها در استان گلستان به‌کار برده است.

وی با بیان اینکه بهره‌مندی از توان بخش خصوصی یکی از مهمترین برنامه‌های دولت است، ادامه داد: علاوه بر تخصیص‌های مختلف، اعتبارات بسیار خوبی در دو سفر دکتر ابراهیم رئیسی به استان گلستان داشتیم که به همه حوزه‌ها تخصیص یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه با نگاهی اجمالی به اتفاقات رخ داده در دو سال نخست دولت سیزدهم در مقایسه با دو سال پایانی دولت قبل، نشان از رشد قابل توجه اعتبارات می‌دهد، افزود: رقم چهار هزار میلیارد تومانی اعتبارات در دو سال پایانی دولت قبل به ۱۶ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده که رشد چهار برابری را داشته است.

وی عملیات لایروبی و علاج بخشی خلیج گرگان و پروژه سد نرماب را دو پروژه بسیار مهم دولت در استان گلستان دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه راه، رقمی معادل چهارهزار میلیارد تومان اختصاص یافت که با تلاش‌های صورت گرفته در یک اقدام ۹۵ نقطه حادثه‌نیز استان شناسایی و ۴۵ نقطه نیز اصلاح شد.

مهیایی با اشاره به شکل‌گیری هیئت مدیره منطقه آزاد اینچه‌برون و آغاز ‌به‌کار این هیئت، اضافه کرد: در صورت راه‌اندازی این منطقه شاهد رونق اقتصادی استان و اشتغال قابل توجه خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه بررسی‌ها مبین این است که در حوزه شهرداری‌ها، از میان ۳۵ شهرداری استان گلستان ۲۰ شهرداری رتبه عالی کسب کرده‌اند، تصریح کرد: در حوزه دهیاری‌ها هم اقدامات خوبی انجام شده که از میان ۹۲۰ دهیاری استان ۳۳۵ دهیاری رتبه عالی را کسب کرده‌اند.

معاون استاندار گلستان تعهد استان گلستان برای مسکن ملی را ۹۲ هزار مسکن برشمرد و توضیح داد: در حال حاضر ۶۶ هزار واحد مسکن در قالب‌های مختلف در حال ساخت داریم.

 

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد