hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > هنر و ادبیات > سینما، تلویزیون و تئاتر > بیوگرافی یکتا ناصر از بازیگری تا شهرت با حواشی طلاق

بیوگرافی یکتا ناصر از بازیگری تا شهرت با حواشی طلاق

بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش را با حواشی طلاق و دعوای او با هادی را به همراه اطلاعاتی از خانواده، معرفی سریال و فیلم، جوایز و افتخارات، مصاحبه و عکس بخوانید.

یکتا ناصر(Yekta Nasser) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که برای ایفای نقش هنگامه در فیلم سینمایی یکی می‌خواد باهات حرف بزنه برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

یکتا بازیگری را در سن 19 سالگی با سریال گل های کاغذی آغاز کرد و با ایفای نقش نوشین در سریال اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی به شهرت رسید وو با فیلم سینمایی ساقی تجربه بازی در سینما را به دست آورد.

وی در آثاری چون «با من بمان»، «دختران حوا»، « جاده قدیم»، «زندگی جای دیگری است»، «فصل نرگس»، «کارگر ساده نیازمندیم»، «حدود ۸ صبح»، «دل»، «نیسان آبی» و...به ایفای نقش پرداخته است.در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیوگرافی یکتا ناصر و همسرش را در اختیار شما قرار دهیم.

یکتا ناصر
یکتا ناصر بازیگر

مشخصات یکتا ناصر

مشخصات فردی یکتا ناصر

نام کامل

یکتا ناصر

تاریخ تولد

۱۲ آبان ۱۳۵۷

محل تولد

تهران

شغل

بازیگر

نماد ماه تولد

عقرب

مشخصات فیزیکی

قد

165 سانتی متر

وزن

حدودا 70 کیلو

رنگ چشم

عسلی

رنگ مو

مشکی

چپ دست یا راست دست

راست دست

مشخصات خانوادگی

نام خواهران

نیکتا

نام همسر 

منوچهر هادی

تاریخ ازدواج

1394-1401

نام فرزندان

سوفیا

شغل پدر

افسر بازنشسته نیروی زمینی

شغل مادر

خانه دار

شغل همسر

کارگردان

مشخصات تحصیلی

دانشگاه

دانشگاه آزاد اسلامی

رشته تحصیلی

رشته مهندسی محیط زیست

مدرک

کارشناسی

بهترین آثار

نام اثر

نقش (نام نقش)

سال

یکی می‌خواد باهات حرف بزنه

هنگامه

1390

زندگی جای دیگری است

-

1392

یکتا ناصر
عکس یکتا ناصر بازیگر

بیوگرافی کامل یکتا ناصر

کودکی و اوایل زندگی

یکتا ناصر در روز جمعه ۱۲ آبان ۱۳۵۷(سال اسب) مصادف با 3 نوامبر سال 197 میلادی و 2 ذوالحجه سال 1398 هجری قمری در تهران به دنیا آمد و هم اکنون 45 سال سن دارد. نماد ماه این بازیگر عقرب است و متولدین این ماه افرادی قوی و قدرتمند، مصمّم، حسّاس و خجول، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان، انتقامجوی شدید و پر انرژی هستند.

قد یکتا ناصر 165 سانتی متر است و حدودا 70 کیلو وزن دارد.از دیگر مشخصات این بازیگر خوش چهره می توان به موی مشکی، چشم به رنگ عسلی و راست دست بودن اشاره کرد.

یکتا ناصر
عکس کودکی یکتا ناصر
یکتا ناصر
یکتا ناصر

خانواده

خانواده یکتا ناصر 5 نفره است.وی فرزند دوم خانواده است و یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیکیتا دارد که عکاس می باشد.، پدر این بازیگر افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است.

یکتا ناصر
عکس مادر یکتا ناصر
یکتا ناصر
عکس پدر یکتا ناصر

 تحصیلات

تحصیلات یکتا ناصر در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی است.

شروع فعالیت

شروع فعالیت یکتا ناصر در بازیگری به صورت اتفاقی  در سال 1376 در سن 19 سالگی شروع شد. او در این باره می گوید: یک روز یکی از دوستانم گفت باید خواهر ۵ ساله اش را به یکی از دفاتر فیلمسازی ببرد و از من خواست همراه او بروم.من هم به قصد همراهی با او به آن دفتر رفتم، آنجا به من گفتند حالا که تا اینجا آمده اید شما هم یک فرم پر کنید، یک عکس پرسنلی هم که در کیفم بود را روی فرم گذاشت و تحویل دادم.چند وقت بعد تماس گرفتند و من را برای بازی در سریال شش قسمتی گل های کاغذی (سال ۷۶) دعوت کردند که به این ترتیب وارد این عرصه شدم.

یکتا ناصر در سال 1380 با فیلم ساقی به کارگردانی محمدرضا اعلامی کنار  بهرام رادان بازی در سینما را برای نخستین بار تجربه کرد اما در سال 1384 با نقش نوشین در سریال اولین شب آرامش به شهرت رسید اما در سال 1390 با ایفای نقش هنگامه در فیلم سینمایی یکی می خواد باهات حرف بزند سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر را به دست آورد.

علایق و تفریحات

علایق و تفریحات یکتا ناصر را می توان از فعالیت های که در زمینه بازیگری انجام می دهد فهمید که بسیار علاقمند حرفه اش است و از عکس های که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اشتراک می گذارد متوجه می شوید که وی خانواده دوست، عاشق سفر و طبیعت گردی است و از طرفداران تیم پرسپولیس هم می باشد.

یکتا ناصر
یکتا ناصر و دخترش سوفیا

یکتا ناصر و همسرش

یکتا ناصر و همسرش، یکتا ناصر و منوچهر هادی، یکتا ناصر و همسر سابقش، جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر و... از عبارت های جست و جو شده در اینترنت است این بازیگر در روز پنجشنبه 20 اسفند سال 1394 با منوچهر هادی کارگردان ازدواج کرد و در سال 1395 صاحب فرزند دختری به نام سوفیا شد. این بازیگر در آذر سال 1402 در مصاحبه ای اعلام کرد که یک و سال نیم است که از همسرش جدا شده است.این بازیگر با انتشار عکسی در اینستاگرام علت جدایی خود را خیانت اعلام کرد و نوشت: اولش فکر میکردم بهم خیانت کرده بعد که دیدم کیا دورشن فهمیدم به خودش خیانت کرده نه به من. 

یکتا ناصر
عکس عروسی یکتا ناصر
یکتا ناصر
عکس یکتا ناصر و همسر سابقش منوچهر هادی
 

دعوای یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مدعی شد که دخترش توسط پدرش ربوده شده‌است.

به گزارش خبرآنلاین، ماجرا از آنجا شروع شد که یکتا ناصر، بازیگر ۴۵ ساله سینما با صدا و ظاهری آشفته فیلمی از خودش منتشر کرد و در آن توضیح داد همسر سابقش، منوچهر هادی فرزندشان را دزدیده و او هم به کلانتری رفته و قصد شکایت داشته ... و البته به موضوع کتک خوردن و خشونت خانگی هم اشاره کرد.

خبرگزاری میزان در این خصوص کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.

این گزارش حاکی است: خانم ناصر با حضور در کلانتری۱۲۳ نیاوران شکایت خود را ثبت کرده است. در حال حاضر موضوع عنوان شده فقدان یا آدم ربایی نیست و آنطور که خانم یکتا ناصر اعلام کرده حضانت با وی بوده و حسب دستور موقت دادگاه خانواده پدر حق ملاقات هفته‌ای یک ساعت در کلانتری را داشته است با توجه به سن دختر مشترک که ۷سال و سه ماه است و ادعای خانم ناصر مبنی بر اخذ دستور موقت از دادگاه در این خصوص در صورت صحت ادعای خانم ناصر یکتا، به شکایت خانم یکتا ناصر در خصوص عدم تحویل طفل سپرده شده در موعد و مکان مقرر برابر مقررات رسیدگی می‌شود. براساس این گزارش خانم بازیگر در رابطه با ادعای اخیر خود تاکنون مراجعه‌ای به دادگستری نداشته است و صرفا شکایت خود را در کلانتری ثبت کرده است و پرونده در حال پیگیری است.

این قضاوت‌ها از یک سو قوانین کشور درباره زنان در حوزه حق طلاق، خضانت فرزند، حق کار و خروج از کشور و ... را (علاوه بر اینکه یکتا ناصر حضانت دخترش را برعهده دارد) مورد انتقاد قرار داد و از طرفی انتشار عکس‌های خانوادگی منوچهر هادی که نشان می‌داد دارای خانواده مذهبی‌ای است، مورد بحث قرار گرفت.

برخی از کاربران همه مسائل پیش آمده را به خانواده‌های مذهبی نسبت دادند و اینکه این‌گونه آزار‌ها مخصوص خانواده‌های مذهبی است.

کاربرانی هم بودند که در پاسخ به این قضاوت با اشاره به زوج‌هایی که مذهبی نبوده، اما حاشیه‌های مشابه داشتند از جمله ریحانه پارسا و مهدی کوشکی، تتلو و سحر قریشی را مثال زدند و این نوع نگاه را نادرست ارزیابی کردند.

هادی نوشته است: «یکتا مادر بچه منه و من با دستور مستقیم دادگاه با هماهنگی و توافق بچه رو از دستان خود مادر تحویل گرفتم با تبریک سال نو به مدت چهار روز از چهارم تا اخرتعطیلات هم بچه پیش مادرشه. اگر قراره انچه شما میگید باشم و یکطرفه قضاوت شم اشکال نداره کامنت من با شجاعت بازه. خیلی چیز‌ها هست که نمیشه گفت بخاطر دخترم بخاطر آبروی مادر دخترم. شما قضاوت کنید هر چی دوست دارید بنویسید و من هیچ گله‌ای ندارم، کل این اتفاق اینه چهار روز بچه پیش منه، چون من از پنجم سر کارم و مادر خونه اس همین بخدا چیز دیگری نیست اگه این اسمش دزدیه من کثیف عالم.

اگر ایشان به دلیل ناخوش احوالی و برخورد احساسی این ویدیو روگذاشتن خودشون مقصرن و حتمن در دادگاه اعاده حیثیت میشه و باید پاسخ بدن و باید در همین صفحه شخصی ایشان عذرخواهی کنند بابت تمام دروغ‌ها و تشویش اذهان علیه بنده ایشان باید پاسخگو باشند.»

البته همین پست هم با واکنش یکتا ناصر همراه شد و او مدعی شد که همه حرف‌های گفته شده از سوی منوچهر هادی دروغ است.

اینستاگرام یکتا ناصر

اینستاگرام یکتا ناصر که با عبارت های چون یکتا ناصر اینستاگرام و یکتا ناصر اینستا نیز جست و جو شده است به آدرس yekta_nasser است و 1.6 میلیون فالور دارد، 293 صفحه را دنبال می کند و تاکنون 478 پست بارگذاری کرده است.یکتا در نوامبر سال 2014 صفحه شخصی خود در اینستاگرام را ایجاد کرد و صفحه وی در دسامبر 2019 تیک آبی گرفت.

 

اینستاگرام یکتا ناصر

 یکتا ناصر در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

yekta_nasser

وبسایت

ویکی پدیا یکتا ناصر

فیلم های یکتا ناصر

با من بمان

با من بمان عنوان یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی حمید لبخنده است که یکتا ناصر نقش نرگس مینایی را به عهده داشت و با بازیگرانی چون حمیدرضا پگاه، افسانه بایگان، هما روستا، مهدی پاکدل، ستاره اسکندری هم بازی شد.

یکتا ناصر
یکتا ناصر در سریال با من بمان

 ساقی

ساقی نخستین تجربه بازیگری یکتا ناصر مقابل دوربین است که نقش آرزو را به عهده داشت و ستارگانی چون بهرام رادان، محمدرضا داوودنژاد، مجید مشیری، میرطاهر مظلومی، بهنوش بختیاری نیز به ایفای نقش پرداختند.

یکتا ناصر
یکتا ناصر در فیلم ساقی

 اولین شب آرامش

اولین شب آرامش یک سریال تلویزیونی به کارگردانی احمد امینی است که یکتا ناصر با ایفای نقش نوشین در سن 27 سالگی در کنار بازیگرانی چون مهدی پاکدل، شبنم قلی‌خانی، امیر آقایی به شهرت رسید.

یکتا ناصر در سریال اولین شب آرامش
یکتا ناصر در سریال اولین شب آرامش

 یکی می‌خواد باهات حرف بزنه

یکی می‌خواد باهات حرف بزنه عنون فیلم سینمایی به کارگردانی منوچهر هادی است که یکتا ناصر  با ایفای نقش هنگامه توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر، برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن در شانزدهمین جشن خانه سینما، کاندید بهترین بازیگر زن سینما در چهاردهمین جشن دنیای تصویر و برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن در ششمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان را به دست آورد.

یکتا ناصر
یکتا ناصر در سریال یکی می‌خواد باهات حرف بزنه

 کارگر ساده نیازمندیم

کارگر ساده نیازمندیم عنوان فیلم سینمایی به کارگردانی منوچهر هادی محصول سال ۱۳۹۴ است که یکتا نصر نقش میمنت همسر رحمت را ایفا کرد و بازیگرانی مانند آتیلا پسیانی، سحر قریشی، سیامک صفری، بهرام افشاری، سیروس همتی و مهران احمدی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

یکتا ناصر
یکتا ناصر در سریال کارگر ساده نیازمندیم

 حدود ۸ صبح

حدود ۸ صبح آخرین همکاری یکتا ناصر با منوچهر هادی به عنوان کارگردان است ک نقش دریا آبان همسر امیرمهدی میثاقی را ایفا کرد و کامبیز دیرباز، سارا رسول‌زاده، حسن پورشیرازی و حمید فرخ‌نژاد نیز در این فیلم سینمایی حضور داشتند.

یکتا ناصر
یکتا ناصر در فیلم حدود ۸ صبح

سریال های تلویزیونی

نام

سال توضیحات

توضیحات

گل‌های کاغذی ۱۳۷۶

کارگردان: مرتضی عقیلی
بازیگران:  مرتضی عقیلی، شهرزاد آرمانی

عید آن سال‌ها ۱۳۷۷

کارگردان: سعید ابراهیمی‌فر
بازیگران:  آتنه فقیه‌نصیری، قربان نجفی

کاشانه ۱۳۷۸

کارگردان: قاسم جعفری
بازیگران: پژمان بازغی، سحر ذکریا

شب چراغ ۱۳۷۸

کارگردان: امیر قویدل، جمال شورجه و مجید جوانمرد
بازیگران: فلور نظری، رضا بنفشه‌خواه

پدرخوانده ۱۳۷۸

کارگردان: حمید قدکچیان
بازیگران: حمیده خیرآبادی، نعمت‌الله گرجی

با من بمان ۱۳۷۹

نقش نرگس مینایی

کارگردان: حمید لبخنده
بازیگران: حمیدرضا پگاه، افسانه بایگان 

لبه تاریکی ۱۳۸۳

کارگردان: سعید سلطانی
بازیگران: دانیال حکیمی، پژمان بازغی

اولین شب آرامش ۱۳۸۴

 نقش نوشین

کارگردان: احمد امینی
بازیگران: مهدی پاکدل، شبنم قلی‌خانی

دختران حوا ۱۳۹۱

نقش مددکار اجتماعی به نام شیوا

کارگردان: حسین سهیلی زاده
بازیگران: نیما شاهرخ شاهی، پوریا پورسرخ

جاده قدیم ۱۳۹۴

نقش زینت همسر نعمت

کارگردان: بهرام بهرامیان
بازیگران:  حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت‌دوست

سینمایی

نام

سال

توضیحات

ساقی ۱۳۸۰

نقش آرزو

کارگردان: محمدرضا اعلامی
بازیگران:  بهرام رادان، محمدرضا داوودنژاد

فراری ۱۳۸۱

نقش دوست مریم

کارگردان: رضا جعفری
بازیگران:  میترا حجار، سیاوش طهمورث

باران رؤیاها را نمی‌شوید ۱۳۸۲

کارگردان: اصغر یوسفی‌نژاد
بازیگران: محمد ناجی، علی نصیری

خانه‌ای در شن ۱۳۸۲

کارگردان: اردشیر افشین راد
بازیگران:  سیاوش طهمورث، معصومه آقاجانی

عاشق مترسک ۱۳۸۲

نقش روناک

کارگردان: مهدی نوربخش
بازیگران:  محمود پاک نیت، مجید مشیری

قند ترش ۱۳۸۲

کارگردان: کوروش خزاعی
بازیگران: پویا امینی،جعفر بزرگی

سرود تولد ۱۳۸۳

کارگردان: علی قوی‌تن
بازیگران: امین حیایی، ثریا قاسمی

قتل آنلاین ۱۳۸۴

کارگردان: مسعود آب‌پرور
بازیگران: جمشید هاشم‌پور، حمید گودرزی

روز برمی‌آید ۱۳۸۵

کارگردان: بیژن میرباقری
بازیگران:  داریوش فرهنگ، مهران رجبی

نسکافه داغ داغ ۱۳۸۵

نقش نیکا

کارگردان: علی قوی‌تن
بازیگران:  خسرو شکیبایی، افسانه چهره آزاد

قند تلخ ۱۳۸۷

کارگردان: محمد عرب
بازیگران: رضا توکلی، رامتین خداپناهی

یکی می‌خواد باهات حرف بزنه ۱۳۹۰

نقش هنگامه

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر

برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن در شانزدهمین جشن خانه سینما

کاندید بهترین بازیگر زن سینما در چهاردهمین جشن دنیای تصویر

برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن در ششمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان

کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران:  آناهیتا نعمتی، حمیدرضا پگاه

زندگی جای دیگری است ۱۳۹۲

کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران: حامد بهداد، نیکی کریمی

گنجشکک اشی‌مشی ۱۳۹۲

کارگردان: وحید نیکخواه‌آزاد
بازیگران:  حسن پورشیرازی، فاطمه گودرزی

من سالوادور نیستم ۱۳۹۳

نقش الهام ایزدی

کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران:  رضا عطاران، ژیلا صادقی

مشکل گیتی ۱۳۹۴

نقش سوفیا دبیر

کارگردان: بهرام کاظمی
بازیگران:  حمید فرخ‌نژاد، رؤیا نونهالی

فصل نرگس ۱۳۹۴

نقش آیلار

کارگردان: نگار آذربایجانی
بازیگران:  امیر آقایی، پژمان بازغی

کارگر ساده نیازمندیم ۱۳۹۴

نقش میمنت

کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران:  آتیلا پسیانی، سحر قریشی

آینه بغل ۱۳۹۶

نقش شهرزاد

کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران: محمدرضا گلزار، جواد عزتی

رحمان ۱۴۰۰ ۱۳۹۷

نقش شراره

کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران:  مهران مدیری، سعید آقاخانی

شب طلایی ۱۴۰۰

کارگردان: یوسف حاتمی‌کیا
بازیگران:  حسن معجونی، مریم سعادت

حدود ۸ صبح ۱۴۰۱

نقش دریا

کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران: کامبیز دیرباز، سارا رسول‌زاده


شبکهٔ نمایش خانگی

نام

سال

توضیحات

ابله ۱۳۹۳

نقش فرانک

کارگردان: کمال تبریزی
بازیگران:   مهران احمدی، هانیه توسلی

عاشقانه ۱۳۹۵

نقش زن باردار

کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران: محمدرضا گلزار، ساره بیات

آشوب ۱۳۹۶

کارگردان: کاظم راست‌گفتار
بازیگران:  کوروش تهامی، فرهاد آئیش

دل ۱۳۹۸

نقش آوا

کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران:  حامد بهداد، ساره بیات

نیسان آبی ۱۴۰۰

نقش زری

کارگردان: منوچهر هادی
بازیگران: حسین یاری، مهران غفوریان
شب‌های مافیا ۱۴۰۱

کارگردان: سعید ابوطالب

مهمونی ۱۴۰۲ کارگردان:  ایرج طهماسب

فیلم تلویزیونی

  • آخرین روز ماه-1385
  • پشت نیمه شب-1388
  • بلندترین شب سال-1389
  • روستای مرزی-1389

نمایش‌های تئاتر

  • مردگان بی کفن و دفن (۱۳۹۴)
  • ترور (۱۳۹۴)
  • دختر یانکی (۱۳۹۲)

جوایز و افتخارات یکتا ناصر

عنوان

سال

توضیحات

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن

1390

از سی امین جشنواره فیلم فجر برای فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه

برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن

1391

در شانزدهمین جشن خانه سینما برای فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه

کاندید بهترین بازیگر زن سینما

1391

در چهاردهمین جشن دنیای تصویر برای فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه

برنده تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن

1391

در ششمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینما برای فیلم یکی میخواد باهات حرف بزنه

کاندید بهترین بازیگر نقش مکمل زن

1392

در هشتمین جشن منتقدان و نویسندگان سینما برای فیلم زندگی جای دیگری است



10 حقیقت جالب درباره یکتا ناصر

  1. صفحه اینستاگرام این بازیگر تیک آبی دارد.
  2. یکتا ناصر و همسر سابقش منوچهر هادی 6 سال اختلاف سنی داشتند.
  3. نخستین تجربه بازی وی در شبکه نمایش خانگی با نقش فرانک در سریال ابله به دست آمد.
  4. یکتا ناصر و منوچهر هادی در 10 فیلم سینمایی و سریال با هم همکاری داشتند.
  5. وی به دلیل مخالفت خانواده با ورود او به هنرستان، در رشته تجربی درس خود را ادامه داد.
  6. وی فردی خجالتی است و در این باره می گوید: اينكه مردم در خيابان تو را می بينند و به تو محبت می كنند حس لذت بخشی است البته من يک مشكل بزرگ دارم و آن خجالتی بودنم است.آن روزهای اول نمی دانستم وقتی مردم مرا می شناسند و به من نگاه می كنند بايد چه كار كنم، بايد من به آنها سلام كنم يا آنها به من … (خنده).
  7. از آرام جعفری بعنوان یکی از دوستان صمیمی اش نام می برد.
  8. اسم یکتا را مادرش انتخاب کرده است.
  9. در برخورد اول بسیار جدی و سرسخت به نظر می رسد اما بسیار مهربان می باشد.
  10. محسن چاوشی، علیرضا قربانی و سالار عقیلی خواننده های مورد علاقه اش می باشند


مصاحبه یکتا ناصر

مصاحبه یکتا ناصر با فریدون جیرانی

مصاحبه یکتا ناصر با مهران مدیری

مصاحبه یکتا ناصر با آزاده نامداری 

عکس های یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

یکتا ناصر

 

یکتا ناصر
عکس یکتا ناصر در سریال نیسان آبی
یکتا ناصر
یکتا ناصر در سریال نیسان آبی
یکتا ناصر
یکتا ناصر در شب‌های مافیا
یکتا ناصر
یکتا ناصر در فیلم آینه بغل
یکتا ناصر
عکس یکتا ناصر در فیلم ساعت 8 صبح
یکتا ناصر
یکتا ناصر در فیلم رحمان ۱۴۰۰
یکتا ناصر
یکتا ناصر در فیلم من سالوادور نیستم
یکتا ناصر
یکتا ناصر در فیلم نسکافه داغ داغ
یکتا ناصر
یکتا ناصر در فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه

 

پرسش های متداول

یکتا ناصر متولد چه سالی است؟
یکتا ناصر متولد سال 1357 است.
یکتا ناصر چند فرزند دارد؟
یکتا ناصر یک فرزند به نام سوفیا دارد.
یکتا ناصر چند بار ازدواج کرده؟
یکتا ناصر یک بار ازدواج کرده است.


سخن آخر

در این مطلب بیوگرافی و عکس های یکتا ناصر را در اختیار شما قرار دادیم.در صورت تمایل می توانید بیوگرافی امیرحسین فتحی بازیگر از تئاتر تا شهرت با حواشی و عکس و بیوگرافی روح‌الله زمانی از کودک کار تا بازیگری و شهرت با عکس را بخوانید. اگر شما هم طرفدار این بازیگر خوش چهره هستید و اطلاعات بیشتری از زندگی شخصی و هنری وی دارید با ما و سایر مخاطبان سایت رویداد ایران در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
هاجر خانی
هاجر خانی
علاقه مند به خبرنگاری و تولید محتوا

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد