hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > تجلیل از معلمان نمونه فارس در شیراز

تجلیل از معلمان نمونه فارس در شیراز

طی آئینی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، از معلمان، مدیران، معاونان و مربیان نمونه ملی، استانی و منطقه‌ای فارس در شیراز تجلیل و قدردانی شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، در این آئین گفت: سند تحول بنیادین به عنوان اصلی ترین راهبرد تربیت دانش آموزان است که پیامش تربیت افراد برای رسیدن به حیات طیبه است.

حجت الاسلام محمدحسین پورثانی افزود: تربیت، زیربنای هر امری در آموزش وپرورش است لذا در سند تحول اغلب ازتربیت سخن به میان آمده.

او اضافه کرد: در مثلث فضا، نیروی انسانی و محتوا، مهمترین رکن، عنصر معلم است لذا تربیت صحیح باعث می شود تا یک معلم فرسنگ ها یک مسیر را  بپیماید تا  بتواند دانش آموزانی را تربیت کند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تمام برنامه های ما تنها برای تربیت است، بنابراین معلم رسالت خود را می داند و برای ساختن انسان ها تلاش می کند.

وی ادامه داد: وقتی یک معلم کار تربیتی می کند ثمره اش را می بیند کسانی که با وجود مصدومیت کلاس درس را رها نکردند الگوی تربیتی ما هستند.

پورثانی گفت: همه شش ساحت سند تحول، ساحت های تربیتی هستند اگر مشکل تربیتی دانش آموز حل شود تمام مشکلاتشان حل می شود.

وی گفت: امسال بیش از ۴۵۰ هزار دانش آموز در اعتکاف حضور داشتند و این حرکتی بی سابقه است لذا نباید در مورد نسل امروز زود قضاوت کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، ادامه داد: دانش آموزان امروز از ما خیلی جلوتر هستند لذا باید خود را با آنها همراه کنیم و به علم روز مجهز شویم.

وی خاطرنشان کرد: کاری که معلمان انجام می دهند با هیچ چیز مادی قابل جبران نیست چون ارزش کار تربیتی افراد بسیار بالاتر از مادیات است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز گفت: استاد شهید مرتضی مطهری از بزرگترین اندیشمندان و متفکران عصر حاضر بود که توانست برگ زرینی در تاریخ تعلیم و تربیت از خود به یادگار بگذارد.

فرشید قاسمی افزود: شهید مطهری ها از اعوان جبرائیل هستند که توانستند بر جهالت زمان خود غلبه کنند.

قاسمی اضافه کرد: قدردان معلمان گرانقدر استان فارس هستم و انتخاب معلمان نمونه را به آنها تبریک می گویم.

در این مراسم از فاطمه زارع، معلم منتخب کشوری از ناحیه دو شیراز،  ۸ معلم برگزیده استانی از بین ۱۸۰ معلم منتخب استان،۱۴ معلم منتخب منطقه ای مربوط به نواحی چهارگانه شیراز  و ۵ نفر برگزیده شامل؛ مدیر، معاون، مربی پرورشی، مشاور و مراقب سلامت منتخب  مرحله کشوری، با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

تجلیل از ۱۱ معلم برگزیده جلوه های ویژه معلمی و تجلیل از ۸  مدیر و مربی شهر شیراز منتخب استانی بخش دیگری از این رویداد بود.

انتهای پیام

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد