hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > ظرفیت‌های گردشگری در مسیر رودخانه چنارراهدار شیراز توسعه می‌یابد

شهردار شیراز:

ظرفیت‌های گردشگری در مسیر رودخانه چنارراهدار شیراز توسعه می‌یابد

شهردار از طراحی بوستان و مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی با هدف ایجاد و توسعه ظرفیت‌های گردشگری در مسیر رودخانه چنارراهدار شیراز در محور جنوب غرب به جنوب شرق این کلانشهر خبر داد.

محمدحسن اسدی طی بازدید از برخی پروژه‌های عمرانی شیراز، گفت: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در جنوب این کلان‌شهر و در اطراف این رودخانه است، پروژه‌های زیادی برای مسیر اطراف رودخانه برنامه‌ریزی و طراحی‌شده است.

اسدی گفت: در مسیر رودخانه چنارراهدار بوستان‌های خوبی تعریف که شامل مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی است که از سال‌های قبل شروع‌شده ولی به‌نوعی در ابتدای راه هستیم.

اسدی با اشاره به ظرفیت‌های متنوع گردشگری در شیراز اضافه کرد: افزایش ظرفیت‌های تفریحی خواسته مردم شیراز  و هم موضوعی اولویت‌دار و حائز اهمیت برای مدیریت شهری است.

شهردار یادآوری کرد که در ارتفاعات (بام شیراز) نیز مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی دیده‌شده است.

به گفته او و در راستای افزایش سرانه گردشگری شیراز، اتصال چمران شمالی به جنوبی توسط "مسیر زندگی" در نظر گرفته‌شده که از خیابان‌های شهید کسایی و شهید رمضانی شروع و به چمران جنوبی- شمالی و ارتفاعات ختم می‌شود.

شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد که بخشی از این پروژه‌ها امسال و بخش‌هایی نیز در سال‌های آتی به بهره‌برداری رسیده و مورداستفاده عموم مردم شهر شیراز و گردشگران قرار گیرد.

اسدی گفت: طبق برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز برای امسال و سال آینده پروژه‌هایی به‌صورت بسته و برنامه‌های راهبردی عملیاتی تعریف‌شده که شامل حدود ۵۰ پروژه اولویت‌دار است که در صورت اجرا و افتتاح آن‌ها، اتفاقات خوبی در این کلان‌شهر رقم می‌خورد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد