hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > حضرات! کمتر از 15 ماه از دولت‌تان مانده؛ دیگر پذیرفتنی نیست انگشت در چشم دولت سابق کردن

حضرات! کمتر از 15 ماه از دولت‌تان مانده؛ دیگر پذیرفتنی نیست انگشت در چشم دولت سابق کردن

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: حضرات! کمتر از 15 ماه از دولت‌تان مانده است. دیگر پذیرفتنی نیست انگشت در چشم دولت سابق کردن.

روزنامه جمهوری اسلامی از وضعیت گرانی‌ها و تورم انتقاد کرده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، تورم همچنان فضایی است. گرانی دست از یقه ما برنمی دارد. حالِ سفره‌های مردم به سمت وضعیت ترسیم شده در همان شعر "دوره‌گرد و کهنه قالی و ظرف سفالی و سفره خالی" به شتاب می‌رود. قرار این نبود. همه ادعا‌ها این بود که به همت تدبیر عقلا و همراهی لشکریانِ دعا، کاری خواهند کرد کارستان. دولت سابق را به بی‌لیاقتی و بی‌عرضگی متهم می‌کردند اما امروز.... نمی‌دانم چرا یاد حضرات می‌رود وعده‌ها؟ چرا همان نسخه قدیمی متهم کردن دولت سابق را می‌پیچند؟

این روزنامه افزوده است: حضرات! کمتر از 15 ماه از دولت‌تان مانده است. دیگر پذیرفتنی نیست انگشت در چشم دولت سابق کردن. کسی نمی‌پذیرد چاله‌های پیش رو را به حساب سابق بگذارد. اینک این شمائید و کارنامه‌تان. آن هم وعده‌ها بود و ادعاها. با مردم صادق باشید باور کنید صدای بازار خیلی بلند است. صدای گرانی گوش آزار است حتی اگر از تریبون‌های خاص و رسانه‌های خاص فریاد نشود چنان که در دولت سابق سرزبان شان بود. آن روز به افتادن کلوخی همه به وافریادا بودند و امروز در سنگباران گرانی هم صدایشان شنیده نمی‌شود. واقعیت جامعه را نه از این زبان‌ها که از کف بازار باید شنید. لطفا بشنوید قبل از آنکه فرصتی برای شنیدن نباشد.

منبع: etemadonline-659467

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد