hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > اجرای پویش "باانرژی" توسط صنعت برق/افزایش پاداش کم مصرف‌ها در تابستان امسال

معاون توزیع برق شیراز خبرداد:

اجرای پویش "باانرژی" توسط صنعت برق/افزایش پاداش کم مصرف‌ها در تابستان امسال

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز با اشاره به اجرای پویش"باانرژی" گفت: تابستان امسال علاوه بر پاداش‌ تعیین شده برای هرکیلووات صرفه‌جویی در مصرف برق، مشترکان خوش مصرف و کم مصرف از جوایز ارزنده بهره‌مند خواهند شد.

محمدمهدی فتحی گفت: امسال نیز در ایام پُرباری شبکه، هر مشترک خانگی به ازای هر کیلووات صرفه جویی، تا ٢ هزار تومان پاداش نقدی دریافت می‌کند که در قبوض برق لحاظ می‌شود.

او اضافه کرد: امسال علاوه بر پاداش نقدی یاد شده، مشترکان کم مصرف خانگی و تجاری، در قرعه کشی "پویش با انرژی" شرکت داده می‌شوند که حاوی جوایز ارزنده‌ای است.

فتحی با اشاره به این که طرح سراسری "باانرژی" از ابتدای خرداد تا پایان شهریور به مدت بیست و یک هفته اجرا خواهد شد، گفت: مشترکان تجاری و خانگی می‌توانند با کاهش مصرف برق به صورت هفتگی، امتیاز دریافت کرده و از جوایز متعدد و ارزنده پیش بینی شده بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: همچنین به مشترکان خانگی و تجاری که ١٥ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند، جوایز نفیسی مانند خودرو به صورت قرعه کشی اهدا خواهد شد.

فتحی با اشاره به اینکه طرح مدیریت مصرف انرژی در سایر بخش‌ها به اشکال مختلف اجرا می‌شود، گفت: براساس مصوبه هیات وزیران، برق مشترکان کشاورزی که روزانه ٥ ساعت در طرح‌های مدیریت مصرف مشارکت کنند، رایگان خواهد بود و علاوه بر این در صورتی که کشاورزان ٨٠ درصد دیماند مصرفی خود را که معادل ١٥ درصد از مصرف روزانه آنهاست، از نیروگاه‌های تجدیدپذیر تامین کنند، از برنامه های مدیریت مصرف معاف خواهند شد.

معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق شیراز خاطرنشان کرد: علاوه بر این اگر کشاورزان بیش از ٥ ساعت نیز در طرح‌های مدیریت بار مشارکت داشته باشند، تا ٤ برابر هزینه‍های تامین برق از پاداش‌های صنعت برق برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد: در واقع مشترکان کشاورزی این فرصت را دارند که با بهینه سازی فناوری مورد استفاده در موتورهای پمپاژ آب، استفاده از منابع تجدید پذیر و... از این پاداش‌ها بهره مند شوند.

فتحی گفت: صنایع نیز برای شرکت در طرح‌های مدیریت بار و بهره مندی از طرح‌های تشویقی هر هفته یک روز برق مورد نیاز خود را از طریق ژنراتور یا پنل‌های خورشیدی و ... تامین می کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: البته صنایع بزرگ انرژی بر طبق قانون موظفند که با احداث نیروگاه، برق مورد نیاز خود را تامین کنند، در غیر اینصورت در اولویت برنامه‌های مدیریت مصرف صنعت برق در دوره اوج باری تابستان قرار خواهند گرفت.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز خاطرنشان کرد: صنایع سازنده نیروگاه، مطابق با ظرفیت ایجاد کرده از این برنامه ها معاف خواهند بود.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد