hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > قدوس در راه منچسترسیتی

قدوس در راه منچسترسیتی

به نظر می‌رسد پس از پیوستن علیرضا جهانبخش به برایتون در لیگ برتر انگلیس، حالا یک بازیکن ایرانی دیگر نیز راهی لیگ جزیره شود.
به نظر می‌رسد پس از پیوستن علیرضا جهانبخش به برایتون در لیگ برتر انگلیس، حالا یک بازیکن ایرانی دیگر نیز راهی لیگ جزیره شود. خبرهای منتشره در برخی رسانه‌های سوئدی حاکی از این است که باشگاه منچسترسیتی علاقه به جذب سامان قدوس، مهاجم فعلی استرشوندس دارد. انتقالی که در صورت رخ دادن، به یکی از مهم‌ترین اتفاقات فوتبال ایران تبدیل خواهد شد و سامان که در جام جهانی 2018 بازی‌های قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت، احتمال دارد که شاگرد پپ گواردیولا شود. البته باید به این موضوع اشاره کرد که من سیتی معمولاً بعضی از بازیکنان بااستعداد و آینده‌دار را جذب می‌کند و به طور قرضی به تیم‌های دیگر می‌دهد و پس از اینکه آنها رشد قابل ملاحظه‌ای داشتند، به تیم خود باز می‌گرداند. بر اساس خبرها، یک نماینده از باشگاه منچسترسیتی در دیدار استرشوندس مقابل الفسبورگ در ورزشگاه محل برگزاری این دیدار حضور داشته و بازی قدوس را زیر نظر داشته است. دیداری که در آن، قدوس پاس گل تیمش را مهیا کرد و استرشوندس با یک گل پیروز شد.
 پیشنهاد ۵۰ میلیون کرونی سلتاویگو به قدوس
در این میان، یکی از مشتریان پر و پا قرص قدوس، سلتاویگو اسپانیاست. سایت Svenskafans، در گزارشی که به این موضوع اختصاص داده، نوشته: «قدوس، بازیکن ایرانی استرشوندس یکی از بهترین‌های لیگ سوئد است. پس از موفقیت این تیم با قدوس در لیگ اروپا، سلتاویگو حاضر است برای امضای قرارداد با این بازیکن ۵۰ میلیون کرون (حدود ۵.۷ میلیون دلار) بپردازد. با این حال تیم سوئدی نمی‌خواهد ستاره خود را در خط حمله از دست بدهد. این در حالی است که شایعه جدایی یاگو آسپاس ستاره سلتاویگو به گوش می‌رسد و به همین خاطر تیم اسپانیایی قصد دارد با مهاجم ایرانی قرارداد امضا کند.»
 قدوس: از انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا پیشنهاد دارم
قدوس در فصل گذشته 8 گل به ثمر رساند و به احتمال زیاد این تابستان سوئد را ترک خواهد کرد. با این حال به نظر نمی‌رسد ستاره ایرانی عجله‌ای برای این تغییر داشته باشد. قدوس در این رابطه اظهار کرد: «می‌خواهم قدم جدیدی بردارم. مدت زمان حضورم در میدان برایم اهمیت دارد و به همین خاطر استرس ندارم. در این لحظه به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم، پول است.»
او در واکنش به پیشنهاد منچسترسیتی این پاسخ را داد: «باید باشگاهی آماده باشد تا مبلغ مدنظر کیندبرگ، رئیس باشگاه را بپردازد. من در واقع مبلغ درخواستی بابت خودم را نمی‌دانم اما می‌خواهم گامی را درباره آینده‌ام بردارم. مهم‌ترین مسأله در شرایط کنونی، بازی کردن است و هیچ فشاری رویم نیست.»
سامان ادامه داد: «از انگلیس، فرانسه، آلمان و اسپانیا پیشنهاد دارم. مذاکرات در جریان است و هنوز از هیچ طرف این مذاکرات به پایان نرسیده. می‌دانم که بالاخره با یکی از تیم‌هایی که خواهانم هستند، قرارداد امضا می‌کنم. شرایط به نحوی است که به احتمال فراوان در این تابستان از استرشوندس جدا شوم.» تیم سوئدی بازیکنان مهم خود را از دست داده است. قدوس در این باره گفت‌: « بازیکنان مهم تیم را ترک کرده‌اند اما این قضیه باعث ضعف‌مان نشده،‌ بلکه هر یک از آنها پیشرفت کردند. رفتن برخی از بازیکنان تیم فرصتی است تا دیگر بازیکنان خود را به بهترین بازیکن باشگاه تبدیل کنند. من در این تیم، فضای زیادی در اختیار دارم و می‌توانم آزادانه در میدان بازی کنم. گل‌های زیادی به ثمر رساندم و این موضوع مرا خوشحال می‌کند. گراهام پاتر، سرمربی جدید تیم نیز در این مسیر پیش می‌رود. اکنون می‌توانیم با جنگندگی هر چه‌ بیشتر به اهداف‌مان دست یابیم.»
قدوس با وجود اینکه ۲۴ سال دارد، پس از جدایی نوری می‌تواند بازوبند کاپیتانی استرشوندس را ببندد. او در این رابطه چنین صحبت کرد: «این برای من یک افتخار است. اگر کاپیتان تیم شوم، باید بازیکنان را به نحو دیگری رهبری کنم. چنین مسئولیتی را دوست دارم چون تجربه جدیدی است و با آن مشکلی ندارم.»
 واکنش رئیس باشگاه استرشوندس به پیشنهاد منچسترسیتی
دانیل کیندبرخ، رئیس باشگاه استرشوندس در واکنش به حضور نمایندگانی از باشگاه منچسترسیتی در بازی اخیر این تیم و زیر نظر گرفتن قدوس، پاسخ زیرکانه‌ای داد: «شاید آنها بازیکنان زیادی را در اروپا تحت ‌نظر بگیرند.» وی به این پرسش که آیا تماسی از سوی باشگاه منچسترسیتی با استرشوندس برقرار شده، گفت: «هرگز چیزی مشخص نیست!»
 جهانبخش، عامل ارتقای برایتون در اینستاگرام
نتایج تحقیق درباره میزان محبوبیت تیم‌های فصل آینده لیگ برتر انگلیس در شبکه اجتماعی اینستاگرام نشان داده برایتون از زمان جذب علیرضا جهانبخش، یک رتبه ارتقا پیدا کرده است. به طور کلی  لیگ برتر انگلیس در اینستاگرام 70 میلیون دنبال کننده دارد و منچستریونایتد با 22.7 میلیون دنبال‌کننده بالاتر از چلسی، آرسنال و لیورپول در رتبه اول قرار گرفته. برایتون هم پس از جذب جهانبخش، یک پله از این نظر در جدول صعود کرده و با حدود 139 هزار دنبال کننده، جایگاه شانزدهم را به خود اختصاص داده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد