hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > توجه به فرهنگ ایثار و شهادت/ پیگیری ثبت موسسات و تشکیل کارگروه های فضای مجازی

الهام متین در جلسه شورای اداری عنوان کرد؛

توجه به فرهنگ ایثار و شهادت/ پیگیری ثبت موسسات و تشکیل کارگروه های فضای مجازی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در نخستین جلسه شورای اداری این دستگاه اجرایی با اشاره به ضرورت ترغیب جامعه هدف به ثبت موسسه، گفت: تشکیل کارگروه های فضای مجازی و رصد برای رسیدن به روایت اول در شهرستان ها ضروری به نظر می رسد.

الهام متین در نخستین جلسه شورای اداری این دستگاه اجرایی در سال جاری ضمن پاسخ گویی موردی و تشریح برخی موارد ضروری، گفت: در فعالیت ها ضمن توجه به امر آموزش، در حوزه استعداد یابی و تربیت نسلی متعهد در تراز انقلاب اسلامی کوشا باشید.

وی در ادامه ضمن اشاره به تداوم حضور در شهرستان ها و برپایی میزخدمت، گفت: بنا داریم فعالیت ها و ... شهرستان ها را در قالب تیم های ارزیابی مورد بررسی قرار دهیم که در این میان خود ارزیابی مستمر ادارات شهرستان ها می تواند کمک شایانی برای آینده فعالیت ها کند.

الهام متین با تاکید بر ضرورت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و فعالیت های سازنده در تراز انقلاب اسلامی و توجه خاصه به شعار سال، درباره مسائلی چون نیازهای سخت افزاری و نیرو انسانی، تشکیل خیرین فرهنگ و هنر و ویژه برنامه های مختومقلی فراغی مواردی را مطرح کرد.

وی همچنین برپایی منظم و مسئله محور جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها را مهم برشمرد و گفت: ضرورت دارد این جلسات با توجه به برش سند مهندسی فرهنگی بانی شکل گیری جریان های فرهنگی موثر در شهرستان ها شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در بخش دیگری از سخنانش درباره برخی اقدامات در حوزه رسانه مطالبی را به سمع حاضران رساند و گفت: تشکیل کارگروه های فضای مجازی و رصد برای رسیدن به روایت اول در شهرستان ها ضروری به نظر می رسد.

وی سپس به برخی از اقدامات در این دستگاه اجرایی که در سال گذشته برای نخستین بار انجام شده اشاره کرد و گفت: امیدوارم در کنار یکدیگر و در قالب قرارگاه شهید آوینی بتوانیم یک جریان موثر فرهنگی به راه بیاندازیم و در امر آموزش و عدالت محوری و تربیت نیرو متعهد ثابت قدم باشیم.

گفتنی است، در بخش ابتدایی این جلسه هر از معاونین، روسای ستادی و شهرستانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود، مطالبی را عنوان داشتند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد