hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > کلاه ایمنی بهترین وسیله نجات جان موتورسواران است

 رئیس پلیس راه استان گلستان:

کلاه ایمنی بهترین وسیله نجات جان موتورسواران است

  رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: در زمان وقوع حوادث رانندگی استفاده از کلاه ایمنی عامل مهم و اساسی نجات جان موتور سیکلت‌سواران از مرگ حتمی است.

سرهنگ محمود شهرکی افزود: در سال‌های اخیر بیشترین تلفات جانی در حوادث خونین رانندگی که منجر به فوت راننده و یا سرنشینان موتورسیکلت‌ها شده استفاده نکردن از کلاه ایمنی از سوی رانندگان و یا سرنشینان موتور سیکلت‌ها بوده است.
 وی گفت: این امر لزوم استفاده از این وسیله ایمنی را هنگام رانندگی موتورسیکلت ضروری می‌کند.
 رئیس پلیس راه استان گلستان با تاکید بر لزوم استفاده از کلاه ایمنی توسط موتور سیکلت‌سواران افزود: همه رانندگان موتورسیکلت‌ها در کنار استفاده از کلاه ایمنی موظف به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله پلاک‌گذاری وسیله نقلیه موتوری ، گواهینامه رانندگی مختص موتورسیکلت و داشتن بیمه شخص ثالث هستند.
 وی اظهار کرد: نداشتن هر یک از موارد ذکر شده جرایم مالی و دیه‌های سنگینی را هنگام وقوع حوادث رانندگی و برخورد موتورسواران با عابران پیاده ویا برخورد با وسایط نقلیه موتوری دیگر رابه دنبال داشته و رانندگان را با مشکل پرداخت دیه در حق مصدومان و یا فوت شدگان احتمالی حوادث و جرایم سنگین ناشی از آن و در نهایت حبس در زندان و عواقب بعدی آن مواجه خواهد کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد