hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند هنرستان‌های استان گلستان

با هدف تقویت و توسعه رشته‌های فنی و مهارتی برگزار شد:

نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند هنرستان‌های استان گلستان

با هدف تقویت و توسعه رشته‌های فنی و مهارتی نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند هنرستان‌های استان گلستان برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش استان گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید، تقویت و توسعه رشته‌های فنی و مهارتی در بین دانش‌آموزان از جمله فعالیت‌های امسال آموزش‌وپرورش است.

محمدتقی قلی‌نژاد، در مراسم اختتامیه نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند هنرستان‌های گلستان در هنرستان کشاورزی شهیدرجایی اظهارکرد: در راستای اجرایی کردن شعارسال، مبنی بر"جهش تولید با مشارکت مردمی"، نگاه ما در آموزش‌وپرورش گلستان، تقویت و توسعه رشته‌های فنی و مهارتی در بین هنرجویان است تا نهضت ملی مهارت رشد و شکوفا شود.

وی تصریح‌کرد: مقدمات نخستین رویداد استارت‌آپ ویکند هنرستان‌های گلستان از آبان‌ماه آغاز شد و شیوه‌نامه این رویداد نوشته و به شهرستان‌ها ارسال شد که در این مدت ۵۰۰ اثر در خصوص این رویداد به دست ما رسید.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش استان خاطرنشان‌کرد: اغلب ایده‌های دریافت شده در حوزه کسب‌وکار است که اگر این ایده‌ها حمایت شوند می‌تواند در آینده تبدیل به محصول شده و ضمن ایجاد اشتغال دانش‌آموزان، بازار کسب‌وکار آنها را در آینده تضمین کند.

قلی‌نژاد گفت: جلساتی را پارک علم‌وفناوری گلستان برگزار کردیم تا با همکاری هم، بتوانیم از این فرصت‌ها در راستای رشد و اجرایی شدن ایده‌های دانش‌آموزان استفاده کنیم.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی و مراجع مرتبط می‌توانند در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان از این ایده‌ها در راستا تبدیل به محصول حمایت کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد