hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تقدیر نماینده ولی فقیه در گلستان از پلیس در راستای اجرای طرح نور/ بی حجابی حرام شرعی و سیاسی است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان

تقدیر نماینده ولی فقیه در گلستان از پلیس در راستای اجرای طرح نور/ بی حجابی حرام شرعی و سیاسی است

 تقدیر حضرت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان از سردار دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان و از مجریان طرح نور فراجا - جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مصلی_وحدت_گرگان

آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان ظهر امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ پس از قرائت خطبه های نمازجمعه گرگان در مصلی وحدت گرگان از مجریان طرح نور فراجا تقدیر و قدردانی کرد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های نماز جمعه گرگان اظهار داشت: عفاف و حجاب از موضوعاتی است که در قرآن کریم در خصوص آن تاکیدات فراوانی شده و از مهمترین مولفه های دین مبین اسلام می باشد.

امام جمعه گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بی حجابی را حرام شرعی و سیاسی دانسته اند که این نشان از اهمیت بالای این مسئله دارد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی بدنبال آن است که حیا و عفت را از جوانان این سرزمین گرفته و بر آنان مسلط شود لذا همگی باید هوشیار باشیم تا مبادا نقشه های دشمنان عملی شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اجرای طرح نور توسط پلیس، خاطرنشان کرد: از مجموعه خدوم انتظامی بدلیل اقدامات ارزشمند در راستاي طرح عفاف و حجاب قدردانی و حمایت می‌کنیم.

گفتنی است در پایان از سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان بدلیل اقدامات جهادی و انقلابی در خصوص اجرای موفق طرح نور در استان، تقدیر بعمل آمد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد