hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > معلولان به واقع معلمان صبر و استقامت هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

معلولان به واقع معلمان صبر و استقامت هستند

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه شورای معلولین استان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهید مرتضی مطهری و روز معلم اظهار داشت:معلولان به واقع معلمان صبر و استقامت هستند، آنها نشان دادند که محدودیت‌های جسمانی نمی‌تواند مانعی برای موفقیت باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: گاهی ایجاد ساختارها، کمیته‌ها و قرارگاه‌ها، بهانه‌ای می‌شوند برای کار نکردن و به نتیجه نرسیدن، هنر ما باید این باشد که از ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کرده و بهترین نتیجه را بگیریم.
مهاجر افزود: با تمرکز بر فصل ۷ قانون حمایت از معلولان اتفاقات بسیار خوبی در فرهنگ‏سازی و ارتقای آگاهی‌های عمومی نسبت به معلولان رخ خواهد داد.

 
وی تصریح کرد: از ظرفیت‌هایی نظیر شورای فرهنگ عمومی به ریاست نماینده محترم ولی فقیه و شورای اطلاع‌رسانی می‌توان برای اصلاح نگاه جامعه به معلولان و فرهنگ‌سازی استفاده کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: طبق ماده 15 قانون حمایت از معلولان همه سازمان‌ها موظف به جذب 3 درصدی معلولان هستند که باید با جدیت مطالبه شود.
مهاجر بیان کرد: هدف و عزم دولت مردمی، نقش دادن به مردم و تشکل‌های مردمی در حل مسائل و مشکلات جامعه است.
وی تصریح کرد: مشکل عدم توانایی ناشنوایان در ارتباط با مراکز خدماتی نظیر اورژانس، پلیس و آتش‌نشانی است که توسط یک تشکل مردمی به عنوان یک مسئله شناسایی و چاره‌اندیشی شد.

 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در این راستا با تمرکز استاندار معزز، با استفاده از ظرفیت علمی و نخبگانی استان سامانه‌ای طراحی شد که ان‌شاالله در روز ناشنوایان رونمایی و در گلستان به عنوان پایلوت کشوری اجرایی خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد