hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > تنها یک «صدای واحد» از محلات شنیده خواهد شد

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در نشست صمیمی با رابطین قرارگاه جهادی محلات:

تنها یک «صدای واحد» از محلات شنیده خواهد شد

رئیس کمیسیون خدمات، سیما، منظر و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان بر لزوم تک‌صدایی و پرهیز از چندصدایی در محلات سخن گفت.

 ابوالفضل تجری در نشست صمیمی با رابطین قرارگاه جهادی محلات شهرداری گرگان بیان کرد: توجه به محلات از همان آغاز به کار شورای ششم در دستور کار قرار گرفت و سال گذشته در قرارگاه جهادی باوجود آنکه برنامه مدونی وجود نداشت اما کارهای خوبی در حوزه عمران، زیباسازی و نشاط اجتماعی انجام شد.

تجری افزود: امسال اما تلاش خواهد شد تنها یک صدای واحد از محلات شنیده شود و از چندصدایی جلوگیری خواهیم کرد.

وی به بودجه اختصاصی محلات کم‌برخوردار اشاره کرد و گفت: امسال رقم ۱۰۰ میلیارد تومان برای محلات کم برخوردار و نیز ۴۰۰ میلیارد تومان برای سایر محلات در بودجه سالیانه شهرداری دیده شده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر لزوم همکاری و مشارکت شهروندان در توسعه شهر بیان کرد: یقیناً شهرداری گرگان به تنهایی قادر به حل تمامی مشکلات و معضلات محلات شهر نیست و در این راه نیاز است شهروندان و اهالی محلات نیز مشارکت فعال داشته باشند.

تجری به طرح‌های ابتکاری و جهادی مدیریت شهری اشاره و اظهار کرد: امسال در قالب طرح شهید عجمیان ۴۶ مدرسه در قالب تفاهم‌نامه سه‌جانبه شهرداری گرگان، آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان و نیز ۴۶ مسجد مرمت و بازسازی خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین در قالب طرح شهید باکری خدمات پزشکی بسیار خوبی به نیازمندان و اهالی مناطق کم‌برخوردار با مشارکت بسیاری از دستگاه‌های همراه انجام خواهیم داد.

تجری بیان کرد: قرارگاه جهادی توانسته است مشارکت مردمی در برنامه‌های شهرداری را به بهترین نحو ممکن برساند که لازم است از زحمتکشان این قرارگاه تشکر و قدردانی کنم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد