hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی با تبیین و روشن‌گری حفظ شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان

فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی با تبیین و روشن‌گری حفظ شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس ویژه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت:در دورانی مراسم فتح خرمشهر را برگزار خواهیم کرد که با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس به این توان‌مندی نظامی و علمی رسیده‌ایم که عملیات وعده صادق را رقم می‌زنیم.

سیدعلی مهاجر  افزود: اکنون الگوئی شده‌ایم برای همه استکبار ستیزان، عدالت خواهان و مظلومان جهان به گونه‌ای که در غزه طوفان الاقصی، در یمن به دست گرفتن کنترل تنگه باب المندب و در غرب موج اسلام خواهی و صهیونیست ستیزی را شاهد هستیم.

وی اظهار کرد: مناسبت‌هایی نظیر سوم خرداد و فتح خرمشهر فرصتی برای تجدید میثاق و لبیکی است به آرمان‌های شهدا، باید از این فرصت برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت استفاده نماییم که مطمئنا امید آفرین خواهد بود.

 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت:از فرمانداران و مدیرانی که در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه‌ها و فعالیت‌های ارزشی را در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی و اجرا کردند تشکر می‌کنیم و قطعا از آنها به نحو احسنت تقدیر خواهد شد.
مهاجر افزود: لازم است به ادارات و دستگاه‌ها سهم سپاری و مطالبه شود، انتظار و توقع داریم فضای شهری و فضای رسانه‌ای و مجازی متاثر از این مناسبت ملی شود.
وی خاطر نشان کرد: قطعا فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از دفاع مقدس بوده گنجی است که باید با هدف‌گذاری با برنامه‌ریزی، تبیین و روشن‌گری حفظ شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: لازم است در هر شهر و روستا، هر اداره و ارگان، به‌ویژه دانشگاه‌ها و مدارس، یک برنامه شاخص برنامه‌ریزی شود تا با استفاده از راویان دفاع مقدس و روایت صحیح از آن‌چه که بر ایران اسلامی گذشت و دستاوردهایی که داشت تبیین و امید آفرینی صورت گیرد و این فرهنگ مقدس ترویج و گسترش یابد.
گفتنی است در پایان این جلسه از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد