hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نشست هم اندیشی کمیته اطلاع رسانی مسابقات بین المللی دوستانه مهارت ایران برگزار شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان

نشست هم اندیشی کمیته اطلاع رسانی مسابقات بین المللی دوستانه مهارت ایران برگزار شد

نشست هم اندیشی حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با منتخبین اصحاب رسانه و خبر در قالب کمیته اطلاع رسانی مسابقات بین المللی دوستانه مهارت برگزار شد.

حمزه کرایلو گفت: توسعه و گسترش آموزش های مهارتی باعث ایجاد ساختار اشتغال پایدار در کشور می شود و در حال حاضر به 19 گروه هدف این آموزش ها ارائه می شود.

وی افزود: رشد و توسعه مشاغل در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیا با سرعت در حال رشد و توسعه است و اگر ما در این حوزه برنامه ریزی های لازم و زیرساخت های مرتبط با مشاغل را ایجاد نکنیم دچار مشکلات فراوان در این حوزه خواهیم شد.

کرایلو بیان کرد: مسابقات بین المللی دوستانه مهارت ایران به میزبانی استان گلستان به منظور آماده سازی تیم ملی مهارت ایران جهت حضور در مسابقات جهانی لیون فرانسه که در شهریور ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اجرا می شود.

کرایلو تاکید کرد: اصحاب رسانه در معرفی مشاغل نوین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسابقات بین المللی دوستانه مهارت در استان، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای را یاری کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان خاطر نشان کرد: پیام مهم برگزاری مسابقات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، شناساندن مشاغل جدید و نوین در این حوزه است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در گرگان و گنبدکاووس 2 کارگاه با 6 حرفه ایجاد شده است و در سال جاری در هر شهرستان یک کارگاه فناوری اطلاعات را ایجاد خواهیم کرد.

شایان ذکر است مدیرعامل موسسه اصحاب رسانه گلستان، سرپرست خبرگزاری برنا، مدیر خبرگزاری مهر، سردبیران خبرگزاری ایرنا، پایگاه خبری گلستان ما و  پایگاه خبری نویاب، مدیران پایگاه خبری و تحلیلی اقتصاد هیرکان و ترکمن نیوز در این جلسه حضور داشتند و نقطه نظرات خود را در خصوص پوشش خبری و تولید محتوای برگزاری مسابقات بیان کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد