hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > راز قتل زن سالخورده آباده‌ای برملا شد/پایان سرقت‌های به‌عنف در آباده

فرمانده انتظامی فارس:

راز قتل زن سالخورده آباده‌ای برملا شد/پایان سرقت‌های به‌عنف در آباده

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: به دنبال دستگیری سارقان به عنف، راز قتل زن سالخورده آباده‌ای در شهرستان آباده، برملا شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی توضیح داد: دوم اردیبهشت ماه امسال و در پی وقوع یک فقره سرقت مقادیر طلا و قتل یک زن 82 ساله در آباده، پیگیری موضوع برای شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان فارس تحقیقات خود را آغاز کرد و موفق شدند در کمتر از 10 روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامي فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدمات فنی موفق شدند سارق به عنف و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.

سردار حبیبی خاطرنشان کرد: متهمین پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت به عنف همراه با قتل پیرزن 82 ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: قاتل و همدستش که از سارقین حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به 6 فقره سرقت به عنف دیگر در شهرستان‌های خرمبید و آباده نیز اقرار کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مالخران نیز شناسایی و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طلاجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد