hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > هیولای اتاق دختربچۀ آمریکایی واقعی از آب درآمد!

هیولای اتاق دختربچۀ آمریکایی واقعی از آب درآمد!

وقتی سِیلور سه‌ ساله شروع به شکایت کردن از صدای هیولاهای اتاق خوابش کرد، والدینش فکر کردند اینها فقط زاییده تخیلات بیش از حد اوست.

فرادید| سیلور از «هیولاهای درون دیوار» اتاقش در خانه روستایی‌شان در شارلوت، کارولینای شمالی شکایت کرده بود اما مادرش اَشلی ماسیس و همسرش حرفهای سِیلور را جدی نمی‌گرفتند. دخترک به تازگی فیلم «شرکت هیولاها» را دیده بود و پدر و مادرش فکر می‌کردند حرف‌های او در اثر تماشای فیلم است.

به گزارش فرادید، ماسیس می‌گوید: «ما حتی یک بطری آب به او دادیم و گفتیم این اسپری هیولاست تا بتواند هر هیولایی را که دید با آن اسپری دور کند.» 

2

سیلور سه ساله در حال نگاه کردن به هیولاهای بالداری که نمی‌گذاشتند شب‌ها بخوابد!

اما طی چند ماه بعد، سیلور مدام اصرار داشت که چیزی در کمد او وجود دارد. بالاخره وقتی ماسیس متوجه شد تعداد زیادی زنبور به صورت غیرعادی نزدیک اتاق زیرشیروانی و دودکش بیرون خانه ۱۰۰ ساله‌شان ازدحام می‌کنند، حرف‌های دخترش را باور کرد. آن‌ها حدس زدند سیلور ممکن است صدای وزوز زنبورها را نزدیک سقف اتاق خوابش شنیده است. 

ماسیس با یک شرکت کنترل آفات تماس می‌گیرد و از آن‌ها تقاضای کمک می‌کند. آن‌ها پس از بررسی متوجه می‌شوند این حشرات بالدار، زنبور عسل هستند، یک گونه حفاظت‌شده در ایالات متحده. 

او و شوهرش با یک زنبوردار تماس می‌گیرند و او بعد از بررسی متوجه می‌شود این حشرات به سمت کف اتاق زیرشیروانی حرکت کرده‌اند؛ یعنی درست بالای اتاق خواب دخترک. زنبورها هشت ماه را صرف ساختن یک کندوی بزرگ کرده بودند. زنبوردار با استفاده از یک دوربین حرارتی دیوارهای اتاق خواب کودک سه‌ساله را بررسی کرد. 

1

زنبوردار گفت تا به حال هیچ کندویی ندیده که تا این اندازه در عمق دیوار ساخته شده باشد. او کندو را در سوراخی به اندازه یک سکه در گوشه‌ی یک دریچه در اتاق زیرشیروانی ردیابی کرد. زنبوردار که دختر ماسیس او را «شکارچی هیولا» صدا می‌کند، دیوار را باز کرد تا لانه زنبوری بزرگ را نشان دهد. 

خانم ماسیس می‌گوید: «آن‌ها مثل فیلم‌های ترسناک بیرون آمدند.» زنبوردار بین ۵۵۰۰۰ تا ۶۵۰۰۰ زنبور عسل و ۴۵ کیلوگرم شانه عسل بیرون آورد. 

زنبورها با سیستم فشار معکوس از دیوار بیرون کشیده شدند و به جعبه‌هایی منتقل شدند و حالا در پناهگاه زنبور عسل هستند. زنبورهای عسل و عسل آن‌ها به سیم‌کشی برق خانه آسیب زدند، اما بیمه‌ی صاحب‌خانه هیچ چیزی مربوط به آفات را پوشش نمی‌دهد چون آن‌ها آن را قابل‌پیشگیری می‌داند. ماسیس تخمین زده زنبورها بیش از ۲۰ هزار دلار خسارت زده‌اند.

مترجم: زهرا ذوالقدر

منبع: faradeed-186889

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد