hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اجرای طرح "زوج و فرد" تنها راهکار برای حل معضل ترافیک گرگان است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

اجرای طرح "زوج و فرد" تنها راهکار برای حل معضل ترافیک گرگان است

" صفرعلی پایین‌محلی" در نشست با خبرنگاران اظهارکرد: ما باید تکلیف خودمان را با سرمایه‌گذار مشخص کنیم که آیا سرمایه گذار را قبول داریم یا نه! اگر نتوانیم با سرمایه‌گذار تعامل کنیم شهرداری نمی‌تواند پروژه‌ها را اجرایی کند.

 عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: سرمایه گذار هوش اقتصادی و اجتماعی بالایی دارد و به فکر بازگشت سرمایه است. باید دیدگاه خود را در امر جذب سرمایه‌گذار تغییر دهیم و مدیریت شهری از سرمایه‌گذار حمایت خواهد کرد.

پایین‌محلی با اشاره به پیگیری‌های مدیریت شهری درباره طرح تله‌کابین گفت: کم آسیب ترین تله کابین به منابع طبیعی و محیط زیست، تله‌کابین ناهارخوران گرگان است. اما چون در استان یکدل و همزبان نیستیم آسیب آن را می‌بینیم. 

وی افزود: طرح پیشنهادی تله کابین با ۱۷ دکل ۳۰۶۱ متر طول دارد و دکل ها در مکان هایی انتخاب شدند که هیچ درختی برای آن قطع نخواهد شد و با اینکه همه مجوزها را گرفتیم اما مدت زیادی است که منتظر ابلاغ آن هستیم.

نماینده شورای اسلامی شهر گرگان در در شورای ترافیک شهرستان گفت: در شورای ترافیک به این نتیجه رسیدیم که تنها راه نجات گرگان، اجرای طرح زوج و فرد است اما زیرساخت‌های اجرای آن را نداریم چراکه با وجود افزایش چند برابری خودروها معابر ما تغییری نکرده است. پروژه هایی مانند مترو و منوریل و قطار شهری هم در گرگان امکان اجرایی شدن ندارد و تنها راه کنترل ترافیک به ویژه در ساعات خاص، اجرای طرح زوج و فرد است. بی آرتی برای گرگان خوب است اما هزینه های بالایی خواهد داشت و شهرداری به تنهایی نمی تواند این هزینه ها را تامین کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد