hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > فاز اول شهربازی تا پایان شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد/اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای احیای گذر دوم بافت تاریخی گرگان

رئیس کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان:

فاز اول شهربازی تا پایان شهریور امسال به بهره‌برداری می‌رسد/اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای احیای گذر دوم بافت تاریخی گرگان

 علی‌اکبر بصیرنیا در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه باید بر سر موضوعات مختلف از جمله در حوزه گردشگری وجود داشته باشد، اظهارکرد: تبدیل گرگان به مقصد گردشگری شعار قشنگی است اما درعمل این اتفاق رخ نداد. در دوره پنجم به دنبال به نتیجه رسیدن شهربازی مدرن گرگان بودیم چراکه در این شهر المان های گردشگری که موجب ماندگاری مسافر شود نداریم و در گذشته هم المان‌سازی گردشگری انجام نشده است.

 رئیس کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان افزود: دهکده گردشگری هزارپیچ (شهربازی مدرن) شامل هتل، مجموعه تفریحی، پذیرایی و ... است و در کنار آن بازار موزه و پروژه لوتوس با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز شده بود تا این المان‌سازی اتفاق بیفتد اما جابه جایی های مدیریتی در حوزه شهرداری سبب کندی کار شد اما با آرامشی که از سال گذشته در شورا شکل گرفت به دنبال این هستیم که تا پایان سال این پروژه‌ها را به انجام برسانیم.

بصیرنیا افزود: دهکده گردشگری فاز اول آن تا پایان شهریورماه شامل بهره برداری از سوله سرپوشیده و نصب سورتمه به بهره برداری خواهد رسید. تکمیل این مجموعه ۸ هزار میلیارد تومان بودجه نیاز دارد و این از توان شهرداری خارح است.

بصیرنیا خاطرنشان کرد: یکی از آسیب‌های ما این است که نیروی تخصصی و ثبات مدیریتی در حوزه سرمایه گذاری در شهرداری نداریم اما نگاه شهردار کنونی حمایت از سرمایه گذاری است.

وی در ادامه به برخی پروژه‌های گردشگری از جمله آبشار صخره ای اشاره کرد و گفت: پس از اینکه منابع طبیعی مجوزهای لازم را برای طرح جدید این پروژه نداده، قرار براین شد که شهرداری در ماه‌های آینده این پروژه را اجرایی کند.

وی افزود: المان میدان بسیج هم یکی دیگر از موضوعات قابل پیگیری ما بود و با توجه به اینکه در ورودی شهر قرار دارد طی نشستی که با هلدینگ گردشگری بسیج داشتیم هفته آینده قراداد آن امضا و تبدیل به مجموعه اقامتی تفریحی پذیرایی و ... خواهد شد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد