hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > از موفق نبودن ایست‌کار در انجام ماموریت‌های محوله تا تاکید بر فسادستیزی شورای دوره ششم

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

از موفق نبودن ایست‌کار در انجام ماموریت‌های محوله تا تاکید بر فسادستیزی شورای دوره ششم

 حجت مقسم در نشست با خبرنگاران درباره موضوع ساماندهی ایست‌کار اظهارکرد: در ساماندهی کارگران فصلی چهار مرحله، شناسایی، تعیین سطح با کمک فنی و حرفه ای، بیمه تامین اجتماعی و توزیع عادلانه فرصت های شغلی پیش بینی شده است و برای اینکه این موضوع به‌درستی اتفاق بیفتد نیازمند همکاری بین بخشی است و ۱۴ دستگاه دیگر نیز باید به وظایف خود عمل می‌کردند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان: افزود: باید بپذیریم که ایست کار در انجام ماموریت های خود موفق نبود. با توجه به همین موضوع چند جلسه با انجمن صنفی کارگران ساختمانی برگزار کردیم و امیدواریم هرچه زودتر شاهد واگذاری ایست‌کار به این انجمن صنفی باشیم.

مقسم درباره آخرین وضعیت پمپ بنزین ۱۷ شهریور نیز خاطرنشان کرد: پمپ بنزین جرجان (۱۷ شهریور) قدیمی ترین پمپ بنزین استان است و طبق استاندارد هر ۱۵ سال نیاز به اورهال دارد. با توجه به اشکلاتی که وجود داشت، در چندماه اخیر تجهیزات جدید خریداری شده و در حال نوسازی و بهسازی است و امیدواریم تیرماه امسال شاهد فعالیت مجدد این پمپ بنزین باشیم.

رئیس کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و پاسخگویی به شکایات شورای اسلامی شهر گرگان در پاسخ به پرسشی درباره نقش نظارتی شورا و عملکرد آن گفت: نظارت دومین وظیفه اصلی شوراست اما تعداد جلسات نشانگر عمق نظارت نیست. شورای ششم اشتباه بزرگی را در سال دوم انجام داد و آن ادغام کمیسیون نظارت با یکی دیگر از کمیسیون ها بود که به امر نظارت آسیب زد اما در ۹ ماهی که از تفکیک و فعالیت کمیسیون در سال سوم می گذرد؛ جلسات به‌صورت هفتگی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: بسیاری از اتفاقات خوبی که رخ داده، رسانه ای نشده است. در این کمیسیون بسیاری از واگذاری هایی که دارای ابهام بود را ساماندهی کردیم . یکی از اتفاقات خوب شکل گیری کمیته حسابرسی در شهرداری بود که نگاه دوستانمان در این کمیته، اصلاحی و صیانتی است.

مقسم با تاکید براینکه از افتخارات شورای ششم فسادستیزی است، تصریح کرد: شاید نیازی نبود که خیلی از مسائل رسانه ای شود. تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر و نیروهای شرکتی، جذب نیروهای مختلف، رفع مشکلات حقوقی برخی پروژه های بزرگ مانند بازار موزه و ... از جمله موضوعاتی بود که با ورود و نظارت این کمیسیون انجام شد. 

وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم سرمایه گذار سود و امنیت می خواهد. اگر در شورا خیلی از مسائل را رسانه‌ای کنیم ممکن است امنیت روانی سرمایه‌گذار تحت تاثیر قرار بگیرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد