hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > طرح ملی «همیاران آرامش»در دو محله کم برخوردار سید آباد و بدلجه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

رئیس مجمع خیرین استان گلستان

طرح ملی «همیاران آرامش»در دو محله کم برخوردار سید آباد و بدلجه شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

رئیس مجمع خیرین استان گلستان گفت: طرح «همیاران آرامش » در دو محله کم برخوردار سید آباد و بدلجه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله سیدآباد شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

محمد شهرکی رئیس مجمع خیرین درحاشیه برگزاری طرح ملی «همیاران آرامش» که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله سیدآباد شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد:این طرح ملی اقدامی مشترک از سوی نیروی انتظامی گنبدکاووس با مشارکت مجمع خیرین استان گلستان به موازات طرح نذر تخصص و بانک زمان است که در راستای آن خدماتی رایگان از قبیل بهداشت و درمان، کارگاههای مهارت در دو محله کمتر برخوردار ارائه می شود.

رئیس مجمع خیرین استان گلستان افزود: رسانه ها همانطور که موضوعات و عناوین روز را اطلاع رسانی می کنند باید اقدامات امید آفرین را انتشار دهند.

شهرکی گفت: امروزه وضعیت اقتصادی به شدت سخت شده و مردم باید هوای یکدیگر را داشته باشند، بطور مثال اگر در یک خانواده زندانی وجود داشته باشد، مردم باید با سعی و تلاش گره از مشکل این فرد باز کنند تا پیامدهای منفی، خانواده آن شخص را درگیر نکند.

رئیس مجمع خیرین استان گلستان در ادامه بیان کرد: رسانه ها باید اقدامات افراد خیر و نیکوکار در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را به گوش مردم برسانند تا مردم بدانند که هنوز هم افرادی وجود دارند که از دل مردم به داد مردم برسند.

شهرکی خاطر نشان کرد: همانطور که شهدا با خون خود، امنیت را به ایران و اقتدار جمهوری اسلامی را در جهان به رخ همگان کشیدند، خیران و نیکوکاران هم با انجام اقداماتی در راه کمک به مردم در تلاش هستند تا از مشکلات مردم بکاهند.

رئیس مجمع خیرین استان گلستان تصریح کرد: بهره گیری از مدیران با تجربه را در خروج از بحران های اقتصادی بسیار موثر دانست و گفت: دولت هم در حوزه های مختلف تلاش می کند تا مشکلات را حل کند و اقتصاد را سر و سامان دهد.

مجمع خیرین استان گلستان در پایان گفت: مسئولان مربوطه باید در این اوضاع اقتصادی تعادلی در عرضه و تقاضا ایجاد کنند تا هر فردی بتواند مشکلات مردم و جامعه را برطرف و حل کند، که یقینا این راه منجر به عمران و آبادانی و پیشرفت می‌شود.

وی اجرای طرح نذر تخصص و بانک زمان و طرح همیاران آرامش را کاری مشترک از سوی مجمع با نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: در چارچوب اجرای این طرح، خدمات ویزیت رایگان و مشاوره ارائه شده و ویژه برنامه‌هایی همچون کارگاه آموزشی، مسابقه نقاشی، اجرای نمایش و دیگر برنامه‌ها اجرا می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد