hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > طرح زوج و فرد خودروها، راهکار برون‌رفت از بحران ترافیک گرگان

عضو شورای اسلامی شهر گرگان عنوان کرد:

طرح زوج و فرد خودروها، راهکار برون‌رفت از بحران ترافیک گرگان

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شهرداری گرگان توان اجرای پروژهای مترو، منوریل و بی‌آرتی را ندارد، افزود: اجرای طرح زوج و فرد خودروها، راهکار برون‌رفت از بحران ترافیک گرگان است.

صفرعلی پایین محلی عصر امروز در نشست خبرنگاران با اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: ما باید تکلیف خودمان را با سرمایه‌گذار مشخص کنیم و بتوانیم از آنها حمایت کنیم تا مقدمات عمران و آبادانی شهری فراهم شود.

وی با بیان اینکه پروزه‌های شهرداری‌ها با بودجه‌های محدود به سرمنزل مقصود نمی‌رسد، ادامه داد: قطعاً سرمایه‌گذار هوش سرمایه‌گذاری دارد و باید از توانمندی‌های آنها به شکلی شایسته استفاده کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه تله‌کابین گرگان هیچگونه مشکل زیست محیطی ندارد و حتی در مسیر اجرای آن یک درخت قطع نمی‌شود، افزود: همه مسیرهای اخذ مجوز تله‌کابین گرگان طی شده و مجوز آن در مرحله ابلاغ قرار گرفته است.

وی زوج و فرد کردن خودروها را تنها راه برون رفت از معضل ترافیکی شهر گرگان دانست و خاطرنشان کرد: در حوزه ترافیک بین بد و بدتر قرار داریم و توان اجرای مترو، منوریل و بی‌آرتی را نداریم و باید با اجرای طرح زوج و فرد برخی ساعات پُر پیک ترافیکی شهر را مدیریت کنیم.

پایین محلی از نام‌گذاری برخی معابر شهری که تاکنون هیچ نامی برای آنها انتخاب نشده خبر داد و تصریح کرد: در نام‌گذری اولویت با اسامی شهدای گرانقدر بوده و اگر تاکنون نامی برای معابر انتخاب نشده است، در صورت معرفی، در شورای نامگذاری مطرح و نام برای آنها انتخاب می‌شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد