hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > لزوم باز کردن گره مشکلات همدیگر/ خیران در کنار مردم

رئیس مجمع خیرین گلستان عنوان کرد:

لزوم باز کردن گره مشکلات همدیگر/ خیران در کنار مردم

رئیس مجمع خیرین استان گلستان با بیان اینکه برای رفع مشکلات کشور همه باید پای کار باشند، افزود: خیران همانند همیشه با مشارکت در کارهای خیریه در کنار هموطنان هستند.

محمد شهرکی ظهر امروز در حاشیه برگزاری طرح همیاران آرامش که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) محله سیدآباد شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتشار خبرهایی که آرامش‌بخش و امیدآفرین بوده در جامعه بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی باید گره از مشکلات همدیگر باز کنیم، ادامه داد: قطعاً هر اتفاقی که در زندگی انسان‌ها می‌افتد، یک فرصت از سوی خالق است و باید مغتنم شمرده شود تا از خداشناسی و ایمان قلبی فاصله نگیرد.

رئیس مجمع خیرین استان گلستان بهره‌مندی از ظرفیت مدیران مجرب برای خروج و برون رفت از بحران‌های موجود در حوزه‌های مختلف از قبیل اقتصادی را بسیار کارساز دانست و افزود: دولت هم مسئولانه در حوزه‌های مختلف کار می‌کند و یقیناً مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهدا با اهدای خون خود، زمینه‌ساز امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان شدند، خاطرنشان کرد: خیران با مشارکت در کارهای عام‌المنفعه و خیریه تلاش می‌کنند تا از مشکلات جامعه کاسته شود.

شهرکی ایجاد توازن در عرضه و تقاضا را یکی از وظایف دست‌اندرکاران عنوان کرد و گفت: هر فردی بتواند گره از مشکلات مردم و جامعه بردارد، به طور قطع مسیر عمران و آبادانی کشور را هموارتر می‌کند.

وی اجرای طرح همیاران آرامش را کاری مشترک از سوی مجمع با نیروی انتظامی برشمرد و تصریح کرد: در چارچوب اجرای این طرح، خدمات ویزیت رایگان و مشاوره ارائه شده و ویژه برنامه‌هایی همچون کارگاه آموزشی، مسابقه نقاشی، اجرای نمایش و دیگر برنامه‌ها اجرا می‌شود.

 

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد