hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فروش انیمیشن Kung Fu Panda 4 به موفقیت جدیدی دست پیدا کرد

فروش انیمیشن Kung Fu Panda 4 به موفقیت جدیدی دست پیدا کرد

فروش جهانی انیمیشن Kung Fu Panda 4 رسما از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد تا این انیمیشن در آستانه تبدیل شدن به سومین قسمت پر فروش این مجموعه شود.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن پاندای کونگ‌ فو کار ۴ به موفقیت دیگری در گیشه دست پیدا کرده است. فروش جهانی انیمیشن Kung Fu Panda 4 در پایان هفتمین هفته اکرانش رسما از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرد. این انیمیشن تاکنون طبق آمار منتشر شده در آمریکای شمالی به بیش از ۱۸۴.۹ میلیون دلار و در گیشه بین‌المللی به بیش از ۳۱۸.۵ میلیون دلار افزایش یافته است. فروش انیمیشن Kung Fu Panda 4 تاکنون در مجموع به بیش از ۵۰۳.۵ میلیون دلار رسیده است.

انیمیشن پاندای کونگ‌ فو کار ۴ راه زیادی تا رسیدن و عبور کردن از انیمیشن Kung Fu Panda 3 با فروش ۵۲۱.۱ میلیون دلار و تبدیل شدن به سومین قسمت پر فروش این مجموعه ندارد، اما باید دید چقدر می‌تواند فروش خود را حفظ کند. انیمیشن Kung Fu Panda 4 با بودجه ۸۵ میلیون دلاری تولید شده است که این موضوع باعث افزایش سوددهی انیمیشن برای یونیورسال خواهد شد. انیمیشن Kung Fu Panda 2 با فروش بیش از ۶۶۵.۶ میلیون دلار در رتبه اول و انیمیشن Kung Fu Panda با فروش بیش از ۶۳۲ میلیون دلار در رتبه دوم پر فروش‌ترین قسمت‌های مجموعه انیمیشن پاندای کونگ فو کار قرار دارند.

جک بلک، وایولا دیویس، داستین هافمن، جیمز هنگ، برایان کرانستون، ایان‌ مک‌شین، آکوافینا، جاناتان کی کوان، لوری تان چین و رونی چنگ از جمله بازیگرانی هستند که برای به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Kung Fu Panda 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. مایکل میچل، کارگردان آثاری چون انیمیشن Shrek Forever After، انیمیشن Trolls و انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part وظیفه کارگردانی قسمت چهارم انیمیشن Kung Fu Panda را بر عهده داشته است.

منبع: zoomg-368193

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد