hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > تهیه لایحه تشویقی برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی شیراز

شهردار شیراز خبر داد:

تهیه لایحه تشویقی برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی شیراز

شهردار از تهیه برنامه‌ تشویقی ویژه پیمانکاران در قالب لایحه با هدف تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی شیراز خبر داد.

محمدحسن اسدی گفت: یک برنامه تشویقی طی یک لایحه متناسب با شرایط قراردادهای منعقدشده، تهیه و تحویل شورای اسلامی شهر شیراز می‌شود تا درصورتی‌که پیمانکاران بتوانند پروژه‌های موردقرارداد خود را زودتر از موعد مقرر به اتمام برسانند، مورد تشویق قرار بگیرند.

او که در حاشیه جلسه بررسی پروژه زیرگذر گویم که با حضور مدیرانی از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) برگزار شد، سخن می‌گفت، افزود: در ادامه جلسات عمرانی، وضعیت پروژه زیرگذر گویم موردبررسی قرار گرفت که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار شیراز با بیان اینکه طبق برنامه زمان‌بندی باید این پروژه امسال به افتتاح و بهره‌برداری برسد، افزود: به‌زودی لایحه تشویقی ویژه پیمانکاران پروژه‌های عمرانی را به شورا تقدیم می‌کنیم تا بتوانیم از شورا مجوز بگیریم.

محمدحسن اسدی خاطرنشان کرد: پروژه زیرگذر گویم مسیر خوبی را طی می‌کند و همه مشکلات آن رفع و جای نگرانی خاصی وجود ندارد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز بابیان اینکه اکنون در بهترین فصل کاری هستیم، گفت: با توجه به اینکه مشکلات مختلف پروژه و تأسیسات زیرزمینی رفع گردیده و سختی‌های آن پشت سر گذاشته‌شده است، می‌شود با سرعت بیشتری کار را پیش برد.

رضا محمدیان بر تداوم و استمرار نوبت شب تأکید و بیان کرد: این پروژه باید با سرعت اجرا تا سرموعد به اتمام برسد.

وی گفت: اقداماتی در خصوص روشنایی زیرگذر، پیاده‌روسازی، طراحی زیرگذر و دیگر اقدامات مربوطه به‌صورت موازی انجام شود تا هر چه زودتر پروژه به اتمام و تحویل مردم شریف شیراز شود.

پروژه زیرگذر گویم، پروژه‌ای مهم و حیاتی در محور شریانی در گلوگاه ورودی چند استان و تسهیلگر گره ترافیکی شمال و شمال غرب است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد