hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > نخستین واکنش رسمی به مرگ یک پزشک براثر مسمومیت در شیراز

نخستین واکنش رسمی به مرگ یک پزشک براثر مسمومیت در شیراز

به دنبال انعکاس اخباری مبنی بر مسمومیت چندین پزشک و فوت یکی از این افراد، اولین واکنش رسمی یک مقام قضایی استان فارس، رسانه‌ای شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز گفت: در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حا‌دثه مذکور‌ خبر داد.

به نقل از دادگستری فارس، افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عومل مرتبط با حادثه مسمویت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می برند گفت: دیگر‌ عوامل ، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افر‌اد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده اند.

این مقام قضایی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و‌ حاشیه های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

به گزارش رویدادایران؛ پیش از این اخباری در رسانه‌های مختلف منتشر و علت مسمومیت مصرف مشروبات الکلی و تعداد افراد مسموم بالغ بر 29 نفر ذکر شده است.

این حادثه اوایل اردیبهشت در یک میهمانی رخ داده و بر اثر آن یک پزشک متخصص فوت کرده است.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد