hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > روایت دختر کیومرث پوراحمد از مرگ مشکوک او/ پدرم می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید، ولی اینکه خودش را کشته باشد درست نیست

روایت دختر کیومرث پوراحمد از مرگ مشکوک او/ پدرم می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید، ولی اینکه خودش را کشته باشد درست نیست

دختر کیومرث پوراحمد در مورد ادعای عمه خود در فضای مجازی مبنی بر قتل پدرش گفت: «عمه‌ام هر چه نوشته درست است، اما در مورد رسیدگی به پرونده و جزئیات پرونده فعلا اصلا صحبت نخواهیم کرد تا زمان مناسب آن فرا برسد، اما این را بگویم که پدرم می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید، ولی اینکه خودش را کشته باشد به هیچ‌وجه درست نیست.»

طی چند هفته گذشته توران پوراحمد، خواهر کیومرث پوراحمد در فضای مجازی ادعایی مبنی بر قتل برادرش مطرح کرد. روزنامه اعتماد به همین بهانه گفت‌وگویی با پگاه پوراحمد، دختر کیومرث پوراحمد، داشته که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید.

دختر کیومرث پوراحمد در مورد ادعای عمه خود در فضای مجازی مبنی بر قتل پدرش گفت: «عمه‌ام هر چه نوشته درست است، اما در مورد رسیدگی به پرونده و جزئیات پرونده فعلا اصلا صحبت نخواهیم کرد تا زمان مناسب آن فرا برسد، اما این را بگویم که پدرم می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید، ولی اینکه خودش را کشته باشد به هیچ‌وجه درست نیست.»

دختر کیومرث پوراحمد در مورد روز حادثه نیز می‌گوید: «پدرم اکثرا هر چند وقت یک بار از شخصی که در شمال می‌شناخت ویلا اجاره می‌کرد و به شمال می‌رفت، چون می‌خواست بنویسد و خلوت کند. معمولا هم تنها به آنجا می‌رفت؛ یعنی اولین‌بار نبود که تنها به شمال رفته بود. قرار بود به تهران برگردد، چون قرارهای مختلف داشت، اما ناگهان آن اتفاق افتاد؛ روز حادثه صاحب ویلا به آنجا رفت و با آن صحنه روبه‌رو شد و به پلیس اطلاع داد. همه خانواده هر کدام به نوع خودمان بر این موضوع تاکید داریم که پدرمان شمال نرفت که خودش را بکشد.»

 

مشروح این گفت‌وگو را روز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در روزنامه اعتماد بخوانید.

 

منبع: etemadonline-658417

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد