hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > کارگر اخراجی در قهوه‌خانه خون به پا کرد

کارگر اخراجی در قهوه‌خانه خون به پا کرد

کارگر اخراجی قهوه‌خانه جایگزین خودش را کشت و گریخت.

به دنبال قتل کارگر افغان قهوه‌خانه‌ای در شهر ری، هموطن او به عنوان متهم به قتل تحت تعقیب قرار گرفت. قتل به خاطر کینه‌جویی، در حال حاضر یکی از قوی‌ترین سناریوهای جنایی این پرونده است.

به گزارش سایت جنایی، مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران در بیست و هشتمین روز فروردین‌‌ماه، از پیدا شدن جسد مرد جوانی در یکی از قهوه‌خانه‌‌های شهر ری مطلع شدند و موضوع را به همکاران خود در کلانتری 131 شهر ری اطلاع دادند. به این ترتیب گروهی از مأموران کلانتری در محل حضور یافتند تا برای حفظ صحنه جرم و شروع تحقیقات اولیه اقدام کنند.

همچنین با اعلام خبر کشف جسد به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تیمی از این اداره راهی محل حادثه شدند. مأموران اداره دهم پلیس آگاهی با جسد مردی جوان، اهل کشور افغانستان روبه‌رو شدند که گلویش با چاقو بریده شده بود. در بررسی‌هایی که کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با همکاری مأموران اداره تشخیص هویت اداره آگاهی انجام دادند مشخص شد قاتل پس از ارتکاب قتل تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکسته و به نظر می‌رسید با شکستن قلیان‌ها قصد منحرف کردن ذهن مأموران را داشته است.

همچنین کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی تصاویر دوربین‌ها پرداختند و فردی را در تصاویر دیدند که وارد قهوه‌خانه شد و پس از چند دقیقه با دست‌ها و لباس خونی از آنجا بیرون رفت.

مأموران تصاویر را به صاحب قهوه‌خانه نشان دادند. او گفت: این فرد کارگر قبلی قهوه‌خانه است که مالک نام دارد.

با به دست آمدن چنین نتیجه‌ای، این فرضیه که مالک با نقشه قبلی وارد قهوه‌خانه شده و دست به قتل زده باشد به عنوان یکی از احتمالات قوی در فرضیات پلیس قرار گرفت. چون در غیر این صورت دلیلی نداشت که در زمانی خلوت وارد آنجا و پس از چند دقیقه‌ با لباس و دستان خونی خارج شود.

در ادامه تحقیقات، صاحب قهوه‌خانه با دقت بیشتری مورد تحقیق قرار گرفت تا سوابق و انگیزه احتمالی مالک برای مأموران پلیس روشن شود. او به تیم جنایی گفت: مـالک در گذشته اینجا کار می‌کرد اما به دلیل‌ مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم. از فردای همان روز هم مقتول در قهوه‌خانه مشغول به کار شد.

با این گفته‌های صاحب قهوه‌خانه، فرضیه مأموران پررنگ‌تر شد چون این اتفاق حکایت از آن داشت که او از هموطن خود کینه به دل گرفته و دست به قتلش زده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان از سوی بازپرس جنایی مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی ابتدا مخفیگاه مالک را شناسایی و سپس با هماهنگی قضایی نسبت به دستگیری‌اش اقدام کنند.

همچنین جسد مقتول پس از نمونه‌برداری‌های اولیه و تحقیقاتی که در محل انجام شده بود برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ او مشخص شود. به این ترتیب تحقیقات جنایی کارآگاهان اداره دهم پلیس‌ آگاهی تهران بزرگ و کارشناسان پزشکی قانونی همزمان ادامه دارد.

 

منبع: etemadonline-658415

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد