hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > معرفی چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴

معرفی چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴

در ۲۵ آوریل ۲۰۲۴، نمایشگاه خودرو پکن با حضور چری با موضوع "انرژی جدید، محیط زیست جدید، عصر جدید" با شکوه افتتاح شد.

در ۲۵ آوریل ۲۰۲۴، هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن (Auto China ۲۰۲۴) که به اختصار نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴ نامیده می‌شود، طبق برنامه افتتاح شد و چری اتومبیل خانواده تیگو خود را با حضور خیره کننده به نمایش گذاشت.

به گزارش عصرایران، چری با موضوع "انرژی جدید، محیط زیست جدید، عصر جدید" آخرین دستاورد‌های خود را در زمینه انرژی جدید به نمایش گذاشت. در کنفرانس مطبوعاتی، داستان خانواده چری تیگو به وضوح به تصویر کشیده شد و با نمایش جهانی Tiggo ۹ PHEV توجه قابل توجهی را به خود جلب کرد. این نشان دهنده سفر تازه چری اتومبیل در دوره جدید است.

خانواده چری تیگو: نمایان شدن یک داستان جذاب

معرفی جهانی چری تیگو ۹ پلاگین هیبرید در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴

چری به طور فعال در رفاه عمومی شرکت می‌کند و انواع مختلفی از اقدامات عام المنفعه را در سراسر جهان انجام می‌دهد؛ این اقدامات شامل حفاظت از محیط زیست، کاهش هدفمند فقر، و کمک‌های آموزشی، مانند اهدای ۶ میلیون دلار برای حمایت از یونیسف (صندوق بین المللی اضطراری کودکان سازمان ملل متحد) در "آموزش جهانی" خود است. این موضوع، نشان دهنده رسالت و مسئولیت برند‌های چینی به جامعه بین المللی است.

چری به مدت ۲۱ سال متوالی مقام برترین صادرکننده خودرو‌های سواری چین را در اختیار داشته و در پنج انتخاب متوالی توسط SASAC (کمیسیون نظارت و مدیریت دارایی‌های دولتی) و CICG (گروه ارتباطات بین المللی چین) عنوان "۲۰ شرکت برتر حضور در خارج از کشور" را دریافت کرده است. در گزارش Kantar BrandZ ۵۰، چری به عنوان سازنده برند برتر چینی در سال ۲۰۲۳، رتبه اول را در رده خودرو دارد. بر اساس مطالعات مختلف شاخص خودرو J.D. Power برای سال ۲۰۲۳، چری در بین برند‌های داخلی چین جایگاه برتر را در IQS (مطالعه کیفیت اولیه) دارد. علاوه بر این، سری خودرو‌های آن، از جمله تیگو ۸، تیگو ۷ و تیگو ۴ یا همان X ۵۵ پرو، هر کدام مقام اول را در بخش‌های خود به دست آورده‌اند.

منبع: fararu-729414

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد