hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دیدار مدیرفنی و حرفه ای خواهران با فرماندار گرگان

دیدار مدیرفنی و حرفه ای خواهران با فرماندار گرگان

فرماندار گرگان گفت: آموزش و توانمند سازی افراد با مهارت های فنی و حرفه ای، موجب ایجاد نیروی متخصص و کاهش نرخ بیکاری خواهد شد.

اسماعیل نادری فرماندار گرگان با زهرا فرامرزی مدیرفنی و حرفه ای شهرستان حوزه خواهران دیدار و گفتگو کرد.

نادری با بیان اینکه بیکاری و عدم استقلال، بانوان را بیشتر در معرض برخی آسیب ها قرار می دهد افزود: آموزش و مهارت آموزی بانوان منتج به کاهش آمار بیکاری و استقلال آنان می شود.

فرماندار شهرستان گرگان ضمن بیان اهمیت آموزش های مهارتی در وضعیت کنونی کشور و نقشی که این آموزش ها در ایجاد اشتغال مولد و پایدار دارند گفت: جوانان می توانند با کسب یک یا چند مهارت آینده شغلی خویش را تضمین نموده و به رشد و رونق اقتصادی خانواده و اجتماع کمک کنند.

وی در ادامه ضمن تشکر از اقدامات خوبی که در حوزه مهارت آموزی در شهرستان گرگان توسط مراکز فنی و حرفه ای صورت گرفته است، توصیه کرد: باید درگیر آمار نشده و تلاش بر افزایش مهارت آموزان به خصوص در روستاها باشد.

فرماندار مرکز استان در پایان خاطر نشان کرد: باید در خصوص مهارت آموزی به روستاییان تلاش بیشتری صورت گیرد زیرا که این امر موجب افزایش شغل در روستاها و در نتیجه مهاجرت معکوس از شهر به روستا خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار مدیرفنی و حرفه ای حوزه خواهران نیز در این نشست گزارشی وضعیت مهارت آموزی در حوزه بانوان ارائه کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد