hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > شش اعتبارنامه منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تایید و صادر شده است

شش اعتبارنامه منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تایید و صادر شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان افزود: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار گردید.

سیدعلی مهاجر افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل معزز دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.
وی بیان کرد: شش اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد