hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > جلسه دوم دادگاه تتلو با جلسه اول چه تفاوتی‌ داشت؟

جلسه دوم دادگاه تتلو با جلسه اول چه تفاوتی‌ داشت؟

روزنامه هفت صبح نوشت: نکته دیگری که در رابطه با تصاویر منتشر شده از دادگاه تتلو به چشم آمد حضور نداشتن خانواده‌اش بود. در دادگاه قبلی عکس‌هایی از مادر و خواهر تتلو در دادگاه دیده می‌شد و اتفاقا جلب توجه زیادی هم کرد اما اینبار خبری از این عکس‌ها نبود.

روزنامه هفت صبح حاشیه ای بر دادگاه تتلو نوشته است.

به گزارش هفت صبح، این بار عکس‌های دادگاه تتلو یک تفاوت اساسی با دادگاه جلسه قبل نشان می‌داد اینکه دیگر خبری از ریش نسبتا انبوه و موهای دوباره درآمده نبود و امیرحسین مقصودلو با سر و رویی تراشیده در برابر قاضی افشاری ظاهر شد. 

خیلی‌ها در شبکه‌های اجتماعی این بازگشت ظاهری تتلو را به قبل از دوران بازداشت به تغییر محل زندانی شدنش ربط می‌دهند و می‌گویند احتمالا او تا زمان رسیدن دادگاه اول در بازداشتگاه بوده و هنوز به امکانات بند دسترسی نداشته است اما قبل از دادگاه تازه به بند رفته و آنجا امکان اصلاح سر و صورتش را پیدا کرده است.

این روزنامه نوشته است: نکته دیگری که در رابطه با تصاویر منتشر شده از دادگاه تتلو به چشم آمد حضور نداشتن خانواده‌اش بود. در دادگاه قبلی عکس‌هایی از مادر و خواهر تتلو در دادگاه دیده می‌شد و اتفاقا جلب توجه زیادی هم کرد اما اینبار خبری از این عکس‌ها نبود.

 

منبع: etemadonline-658185

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد