hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > باران بهاری در شیراز/ محدودیت‌های ترافیکی و آبگرفتگی

باران بهاری در شیراز/ محدودیت‌های ترافیکی و آبگرفتگی

باران شدید بهاری که با رعد و برق همراه بود، شیرازی‌ها را بعدازظهر چهارشنبه 5 اردیبهشت، در حالی غافلگیر کرد که از روزها قبل، بعضی از پیش‌بینی‌ها نشاندهنده بروز بارندگی بود.

به گزارش رویداد ایران، بارندگی شدید که از حوالی ساعت 13 و 30 دقیقه چهارشنبه 5 اردیبهشت در شیراز آغاز شده است، منجر به آبگرفتگی در بسیاری از معابر پیاده و سواره شد به نحوی که شهرداری از مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک خبر داد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز در این رابطه گفت: کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

روح‌الله خوشبخت اشاره به بارش رحمت الهی، آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار هواشناسی از سفرهای غیرضروری با خودروهای شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه‌ جدا خودداری شود.

براساس پیش‌بینی‌های اعلامی، بارندگی قرار بود تا ساعات پایانی چهارشنبه، همراه با رعد و برق ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد