hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ضرب‌الاجل فرماندار پردیس بر مقاوم‌سازی بناها

ضرب‌الاجل فرماندار پردیس بر مقاوم‌سازی بناها

فرماندار شهرستان پردیس گفت: در زلزله ۵.۱ ریشتری اخیر ضعف‌هایی در پیشگیری و پیش‌بینی مدیریت بحران برای ما نمایان شد که باید بناها سریعاً مقاوم‌سازی شوند.

عبدالعظیم رضایی ، اظهار داشت: بناهای فرسوده شهرستان پردیس، منازل مسکونی و سازه‌های ساختمان‌ها باید سریعاً مقاوم‌سازی شوند و مردم تحت آموزش همگانی پیشگیری در مقابل زلزله قرار گیرند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از پیش مدیریت بحران این شهرستان افزود: تمامی دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسانی، انتظامی و بهداشتی باید آمادگی کامل داشته باشند و هر دستگاه به نوبه خود سناریوی لازم را تهیه کند تا بتواند وظایف خود را به نحو احسن در زمان بحران انجام دهد.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: زلزله 5.1 ریشتری هشداری جدی برای مسئولان بود و تاکنون اقداماتی در مدیریت بحران انجام شده اما این اقدامات کافی نیست و ما هنوز نواقص و نقاط ضعیف در این زمینه‌ها داریم.

رضایی یکی از شاخه‌های پیشگیری از بحران‌های ناشی از حوادث طبیعی را مداخله نام برد و گفت: دستگاه‌های مرتبط با مدیریت بحران باید سرعت عمل بیشتر، حفظ خونسردی و هوشیاری حداکثری در فرایند بحران بکار بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هر شهرستان برنامه مدوّنی به نام سالم‌سازی و طبیعی کردن امورات در زندگی مردم وجود دارد که در این مرحله خدمت‌رسانی به مردم باید به درستی انجام شود و البته در این خصوص نیز ضعف‌هایی وجود دارد که باید برطرف شود و هرگونه قصور یا اهمال کاری قابل گذشت و توجیه نخواهد بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد