hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بحران در پست بدون جانشین پرسپولیس

بحران در پست بدون جانشین پرسپولیس

دانیال اسماعیلی فر بزرگ‌ترین غایب بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل سپاهان خواهد بود.

 این ستاره سرخپوش در بهترین شرایط فنی دیدار با رقیب سنتی را از دست داده است. مدافع راست آماده این روزهای پرسپولیس که در دیدار مقابل نفت آبادان زننده یکی از گل‌های تیمش بود، بعد از انتشار تصاویر مربوط به بعد از شادی گلش، با رای کمیته انضباطی با یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش و همچنین جریمه نقدی مواجه شد. کمیته انضباطی اما در رای محرومیت این بازیکن قید کرده که او از حضور برابر سپاهان در جدال بعدی سرخ‌ها در لیگ برتر محروم خواهد بود. رایی که مورد اعتراض پرسپولیس قرارگرفته و آن‌ها با اشاره به این موضوع که بازی بعدی‌شان مقابل آلومینیوم است، خواهان بررسی چرایی اینکه این کمیته قید محرومیت برابر سپاهان را اعلام کرده، هستند. باشگاه پرسپولیس مدعی است درصورتی‌که این کمیته بازیکن تیمشان را محروم کرده، او باید از بازی بعدی تیم محروم می‌شد و اینکه آن‌ها را به بازی خاصی ارتباط دهند برای آن‌ها سوال برانگیز شده است. چنانچه دفاعیات باشگاه پرسپولیس در مورد دانیال به جایی نرسد و محرومیت او سرجای خود باقی بماند اوسمار و کادر فنی‌اش باید فکری به حال دفاع راست بازی با سپاهان بکنند.

در غیاب دانیال اسماعیلی‌فر که مدافع راست اصلی پرسپولیس در بازی‌های این فصل بوده گزینه نخست جانشینی او وحدت حنانوف تاجیکستانی است که بعد از بازی‌های ملی به تمرینات گروهی تیمش بازگشته است. به نظر می‌رسد وحدت حنانوف گزینه نخست جانشینی دانیال در الکلاسیکوی ایرانی باشد و باید تا آن روز به آمادگی مطلوب برسد و شرایط فیکس شدن را ازنظر فنی و بدنی داشته باشد. درصورتی‌که وحدت برای این بازی آماده نباشد اوسمار مجبور است یا از فرشاد فرجی یا علیرضا بابایی جوان در جناح راست خط دفاعی تیمش استفاده کند که طبیعتا حضور هرکدام از این بازیکنان مزایا و معایبی خواهد داشت. فرجی که به خاطر ذات بازی‌اش در دفاع میانی اساسا مدافع رونده‌ای در دفاع کناری نخواهد بود و بابایی جوان و بی‌تجربه است و فیکس بازی کردن او در دیداری بزرگ و حساس مقابل سپاهان ریسک بزرگی از سوی کادر فنی به حساب می‌آید.

دانیال اسماعیلی فر در حال حاضر با 6 پاس گل در رتبه سومین پاسور لیگ قرار دارد و غیبت او در بازی با سپاهان می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها به دردسر بزرگی تبدیل شود. از سوی دیگر در چند روز اخیر برخی کاربران فضای مجازی به ویژه طرفداران سپاهان خواستار محرومیت این بازیکن این بازیکن برای دو بازی شدند. آن‌ها به مسئله مشابهی که برای امید نورافکن در جریان بازی سال گذشته پرسپولیس و سپاهان در اصفهان رخ داد اشاره می‌کردند. نورافکن آن روزها مصدوم بود و قبل از شروع بازی وقتی با شعارهای هواداران پرسپولیس مواجه شد با دستش حرکتی توهین‌آمیز و غیراخلاقی انجام داد. به همین دلیل باشگاه پرسپولیس از این بازیکن شکایت کرد. روز 7 آذر سال گذشته رای این پرونده صادر شد و کمیته انضباطی نورافکن را به یک جلسه محرومیت و یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد. اما نکته این است که نورافکن از قبل یک محرومیت تعلیقیِ یک جلسه‌ای دیگر هم داشت که بعد از صدور رای جدید، آن محرومیت هم فعال شد و محرومیت نورافکن به دو بازی افزایش پیدا کرد. به‌هرحال این روزها محرومیت دانیال اسماعیل فر به سوژه روز بحث میان هواداران پرسپولیس و سپاهان تبدیل‌شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
امیر حسین احتشامی
امیر حسین احتشامی
خبرنگار ورزشی

نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد