hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > وجود 2شهرک صنعتی در شهرستان فیروزآباد/میمند به قطب صنعتی بدل می‌شود

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی فارس:

وجود 2شهرک صنعتی در شهرستان فیروزآباد/میمند به قطب صنعتی بدل می‌شود

مدير عامل شركت شهرك‌هاي صنعتي فارس با اشاره به وجود 2 شهرک و یک ناحیه صنعتی در فیروزآباد، گفت: در سطح این شهرستان مجموعا 182 قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

سید مسعود عظیمی در حاشیه بازدید از شهرک‌های صنعتی فیروزآباد، گفت: هم اكنون شهرك هاي صنعتي روزبدان و ميمند فعال و  آماده جذب سرمايه گذار است و برای فعال سازي ناحيه صنعتي جايدشت نيز برنامه داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: 55 واحد توليدي، صنعتي بهره بردار با اشتغال 460 نفر در شهرك‌هاي صنعتي فيروزآباد مشغول فعاليت هستند.

عظيمي با بيان اينكه شهرستان فيروزآباد به علت موقعيت جغرافيايي و قرارگيري در مسير محور مواصلاتي استان با پارس جنوبي از ظرفيت هاي مناسبي براي سرمايه گذاري برخوردار است، گفت: توسعه اراضي شهرك‌هاي صنعتي اين منطقه با هدف بسترسازي براي استقرار صنايع در برنامه قراردارد.

وي با اشاره به اينكه در راستاي تكميل زيرساخت ها، 5 پروژه با اعتبار 10 ميليارد تومان طی سال گذشته در شهرك هاي صنعتي روزبدان و ميمند اجرا شده یا در حال انجام است، گفت: اين طرح ها شامل تكميل شبكه داخلي آب و فاضلاب و جدول گذاري و زيرسازي معابر در شهرك روزبدان و طرح هاي تكميل زيرسازي و شبكه داخلي آب در شهرك صنعتي ميمند است.

عظیمی با اشاره به اينكه واحدهاي صنعتي بزرگي در شهرك صنعتي ميمند در مرحله استقرار است و اين شهرك افق درخشاني براي توسعه و تبديل شدن بعنوان يك قطب صنعتي دارد، گفت: از واحدهاي صنعتي مطرحي كه هم اكنون مراحل پاياني ساخت و ساز را طي مي كند، دو واحد صنعتي توليد روغن پايه با سرمايه گذاري 100 ميليارد تومانی و اشتغال 60 نفر است كه  نيمه نخست امسال به بهره برداري مي رسند.

انتهای پیام

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد