hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور

گلستان میزبان تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور

در جلسه‌ای با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرمانده انتظامی استان، مدیر کل ورزش و جوانان استان و شهردار گرگان، هماهنگی و تدابیر لازم در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح کشور در گلستان انجام شد.

سردار دادگر فرمانده انتظامی استان و رئیس والیبال نیروهای مسلح کشور در این جلسه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در حوزه‌های گوناگون در سطح جهان اظهار داشت:ایران در سال جاری میزبان مسابقات ورزشی نیروهای مسلح جهان خواهد بود که به یاری خدا تلاش خواهیم کرد حضور پر قدرت در این مسابقات داشته باشیم بهترین نتایج را رقم بزنیم.

 
با توجه به این‌که گلستان به عنوان یکی از قطب‌های والیبال کشور شناخته می‌شود و تیم والیبال پاس گرگان تنها نماینده نیروهای مسلح در لیگ برتر است، گلستان به عنوان محل برگزاری اردوی تیم ملی والیبال نیروهای مسلح انتخاب شده است.
قطعا والیبال یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال در این رقابت‌ها است و گلستان نیز نقش پر رنگی در تیم ملی والیبال دارد، امیدواریم با اردوی تیم ملی در گلستان، این تیم با آمادگی کامل و بهترین شرایط در مسابقات حاضر و افتخار آفرینی نماید.
سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای مسلح به‌ویژه انتظامی استان که هم‌واره موجب امنیت، سربلندی اقتدار و افتخار ایران اسلامی بوده‌اند اظهار داشت:علی‌رقم وجود مشغله و دغدغه‌های بسیاری که انتظامی استان در موضوعات مختلف دارد، قبول میزبانی از تیم ملی و اهتمام در افتخار آفرینی برای کشور در حوزه ورزش، بسیار ارزش‌مند و قابل تقدیر است.

  
انتظامی گلستان و هم‌چنین تیم‌های ورزشی از جمله والیبال استان که از نامداران کشور است، از افتخارات استان هستند و ما با کمال میل و با تمام توان در کنار فراجا خواهیم بود.
با هم‌دلی اتحاد و تعامل جاری در استان امیدواریم بهترین اتفاق برای تیم ملی والیبال نیروهای مسلح در استان رقم خورده و به بالاترین سطح آمادگی برسد و موجب افتخار ایران اسلامی شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد