hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > در حال حاضر 2240 نفر عضو صندوق اعتباری هنر در استان گلستان هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

در حال حاضر 2240 نفر عضو صندوق اعتباری هنر در استان گلستان هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: در حال حاضر 2240 نفر در استان گلستان عضو صندوق اعتباری هنر بوده که از این تعداد 1264 نفر دارای بیمه تامین اجتماعی هستند.

الهام متین گفت: در حال حاضر در استان گلستان 2240 نفر در رشته های موسیقی، نمایشی، تجسمی و سینمایی، فعالان قرآنی، روزنامه نگاران، نویسندگان و فعالان کانون های مساجد عضو صندوق اعتباری هنر بوده که 1264 نفر از آنها دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه حق بیمه این افراد توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز می شود، ادامه داد: از تعدادکل اعضاء حدودا تعداد 2000 هنر کارت صادر شده است.

الهام متین افزود:از کل تعداد عضویت در سال گذشته حدود 437 نفر بیمه تکمیلی به عنوان فرد اصلی و 346 نفر تحت تکلف بیمه تکمیلی جمعا 783 نفر بیمه تکمیلی شده اند و حدود 437نفر بیمه عمر سالانه هستند .

وی افزود:پرداخت کمک هزینه (حق بیمه تکمیلی) تحت پوشش صندوق اعتباری هنر برای 25 نفر از هنرمندان کم بضاعت و دارای شرایط خاص و افراد تحت تکفل آنان ) از طرف صندوق اعتباری هنر انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در بخش دیگری از سخنانش گفت: همچنین 72 نفر از هنرمندان استان گلستان مفتخر به دریافت درجه هنری شده اند.

وی افزود:حدود 62 نفر از طرح مستمری و تکریم صندوق اعتباری هنر ماهانه مستمری دریافت می‌کنند و تعداد 150 نفر برای تسهیلات طرح یادمان به مبلغ پانزده میلیون تومان به بانک  معرفی شده اند

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد