hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان

فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود

گردهمائی منطقه ای ائمه جمعه استان های گلستان،مازندران و خراسان شمالی از صبح امروز به میزبانی گلستان در خان ببین آغاز شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

آیت الله نورمفیدی همچنین با بیان اینکه نماز جمعه باید عامل اتحاد باشد تاکید کرد : نماز جمعه به هیچ عنوان نباید وارد فضای پایین دستی ، جناحی و گروهی شود و باید فضای عمومی و محتوایی نماز جمعه به گونه ای باشد که همه سلایق سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و گروه‌های مختلف اجتماعی وارد نماز جمعه شوند.
او گفت : مسجد نقش محوری در هدایت جامعه دارد و باید شایسته ترین طلبه ها که در این زمینه آموزش دیده اند ، برای امام جماعت مساجد تعیین شوند.
نماینده ولی فقیه در گلستان مهمترین امتیازات گلستان را همزیستی مسالمت آمیز و وحدت و همدلی شیعه و سنی در آن بیان کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد